Tüketici Sorunları

Hürriyet Haber
01.12.2000 - 00:00 | Son Güncelleme:

Rengi soldu

Yaz mevsimi öncesinde Antalya'daki Dressland mağazasından Quıksılver marka bermuda pantolon aldım. Oğlum için aldığım pantolonun renkleri ilk yıkamada soldu. Oğlum, 34 milyon 500 bin liraya aldığım pantalonu dilediği gibi giyemedi. Mağaza yetkililerine şikayetimizi bildirdim ve pantolonun değiştirilmesini istedim.

Ancak, ilgili kişiler satış fişini ibraz etmem gerektiğini söylediler. Satış fişini vergi iadesi için kullandığımdan mağazaya ibraz edemedim. Bunun üzerine, fiş olmadan değiştirme yapamayacaklarını söylediler. Tüketici olarak mağdur durumda kaldım. Ramazan Özce

Yetkili diyor ki

Polimar&Quıksılver Spor Giyim A.Ş Satış Departmanı yetkilileri, ‘‘Tüketicimiz, Quıksılver Antalya Işıklar eski bayisi Dressland'dan aldığı ürün ile ilgili yaşadığı sorun nedeniyle söz konusu firmaya değiştirme talebiyle başvuruda bulunmuştur. Ancak, bu talep firma tarafından olumsuz karşılanmış ve eski bayimiz olması nedeniyle tüketicimize gereken ilgi gösterilmemiştir. Ramazan Özce ile temas edilmiş olup ürünün, sorunun çözülmesi amacıyla, incelenmek üzere tarafımıza gönderilmesi istenmiştir’’ dedi.

TELEFON :

0 242 340 38 38/1234

Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı