Tüketici öncelikle fiyata bakıyor

Hürriyet Haber
23.03.1999 - 00:00 | Son Güncelleme:

Sanayi ve Ticaret Bakanlığı, Türkiye'deki tüketici profilini, bir anket ile belirledi. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı, Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü tarafından yaptırılan ve anket sonuçları Doç. Dr. Hamil Nazik tarafından değerlendirilen araştırma, 8 bin 69 tüketici ile 4 bin 503 satıcı arasında gerçekleştirildi. Araştırma sonuçlarına göre, tüketiciler herhangi bir mal satın alırken en fazla o malın ‘‘fiyatından, daha sonra markası, TSE ve IS0 belgesine sahip olup olmadığı ile görünümünden’’ etkileniyorlar.

Yine tüketiciler gıda alışverişlerini haftada bir veya birden çok, temizlik maddeleri alışverişlerini de 15 gün veya 15 günden daha seyrek yapıyorlar.



Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı