Toyota'nın 2020 hedefi Türkiye'de lider olma

DHA
13.06.2013 - 14:15 | Son Güncelleme:

TOYOTA, yenilenen yüzüyle Türkiye turuna Kayseri’den başladı. En yeni Toyota modelleri, Kayseri Toyota Plaza Aksoy’da düzenlenen toplantı ile tanıtıldı.

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. Kurumsal İlişkiler Direktörü Selim Okutur, "2013 yılını Türkiye’de geçiş yılı olarak görüyoruz. Yeni modellerimizle Türkiye’de 2012 yılının üzerinde bir hedefimiz olacak. Orta vadede hedefimiz 2014 ve 2015 yıllarına odaklanmaktır. Uzun vadede hedefimiz ise 2020 yılında Türkiye’de lider otomobil markası olmaktır" dedi.

Toyota’nın yeni dizayn anlayışını yansıtan, ’Verso’, ’Auris’, ’Avensis’, ’RAV4’ ve ’Yaris Hybrid’ modellerinin tanıtıldığı toplantıda Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. Kurumsal İlişkiler Direktörü Selim Okutur, Toyota’nın yeniliklerin markası olduğuna dikkat çekerek, şöyle dedi:

"Otomotiv pazarı yoğun bir rekabeti yaşıyor. Bu rekabette Toyota, yeni tasarım anlayışıyla yerini alıyor. ‘KeenLook’ - ’Keskin Bakış ve ‘Under Priority’ - Öncelikli’ tasarım felsefesinin yansıtıldığı yeni modellerinin satışa sunulmasıyla Toyota daha da güçlenmiştir. Toyota’nın bu yeni yüzü ilk olarak Yeni Yaris’te ve onu takiben GT 86, Yeni Auris, Yenilenen Verso, Yeni RAV 4’te görüldü ve yakında da bunu Avrupa prömiyerini geçen günlerde İstanbul’da gerçekleştirdiğimiz Yeni Corolla’da göreceğiz. Temmuz ayının sonunda piyasaya sunacağımız Yeni Corolla ve tüm yeni modellerimiz ile birlikte müşterilerimizin beklentilerine cevap veren, dinamik, çekici, güçlü, güvenli ve çevreci otomobiller üretme felsefemiz devam edecektir. Özellikle sedan pazarının güçlü olduğu ülkemizde Yeni Corolla, yükselen hedeflerimizde önemli bir rol oynayacaktır. 150 milyon Euroluk yatırımla Türkiye’de üretilecek olan Yeni Corolla’nın piyasaya sunulmasıyla birlikte markamız ivme kazanacaktır."

Selim Okutur, bu rekorun satış adetiyle Toyota yeniden dünya lideri olduğunu anlatırken, "2013 yılını Türkiye’de geçiş yılı olarak görüyoruz. Yeni modellerimizle Türkiye’de 2012 yılı üzerinde hedefimiz olacak. Orta vadede hedefimiz 2014 ve 2015 yıllarına odaklanmaktır. Uzun vadede hedefimiz ise 2020 yılında Türkiye’de lider otomobil markası olmaktır" diyerek sözlerini tamammladı.

Kayseri Toyota Plaza Aksoy’un Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Aksoy da Toyota’nın, müşteri memnuniyeti konusunda hassasiyetini dile getirdi. Aksoy, Toyota’nın otomotiv sektöründe bu bakış açısının benimsenmesinde öncü olduğunu belirterek, "KalDer’ (Müşteri Memnuniyeti Endeksi) araştırmasında binek otomobil kategorisinde tüm rakiplerini geride bırakarak üst üste 5’inci kez listenin birinci sırasında yer almayı başaran ilk ve tek otomobil markası olduk. Bu ödüller marka olarak hep bir adım önde gitmek için bizi motive ediyor" diye konuştu.

Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı