ANTALYA HABERLERİ

Toplu ulaşıma teknolojik takip

DHA
14.04.2016 - 13:18Son Güncelleme : 14.04.2016 - 13:19

Toplu ulaşıma teknolojik takip

DHA

 

ANTALYA, (DHA) - ANTALYA Büyükşehir Belediyesi'nin toplu ulaşımdaki aksaklıkları belirlemek ve çözmek üzere oluşturduğu İletişim ve İzleme Merkezi, son teknolojiyle hizmet veriyor. Her gün binin üzerinde talep ve şikayete cevap veren merkez, canlı kamera bağlantılarıyla sorunlara anında çözüm üretiyor.

Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi Başkanlığı toplu taşıma konusunda şikayet ve bilgilendirmelere cevap veren Avrupa standartlarındaki 'İletişim ve İzleme Merkezi'yle toplu ulaşımın nabzını tutuyor. Hizmet kalitesini teknolojik gelişmelerle destekleyen merkez, vatandaşların ulaşım konusundaki her türlü şikayet, talep ve önerilerini hızla değerlendirip, çözüme kavuşturuyor.

GÜNDE 1100 ÇAĞRIYA ÇÖZÜM

Vatandaşın toplu taşımayla ilgili bilgi alma, istek ve şikayetlerini rahatlıkla bildirebileceği İletişim ve İzleme Merkezi haftanın 7 günü 06.00- 23.00 saatleri arasında hizmet veriyor. Antalyalıların daha kaliteli toplu taşıma hizmeti alması için her talep ve şikayeti büyük bir titizlikle inceleyen merkez, günde 800 ile 1100 arasında çağrıya cevap veriyor. Vatandaşların sorununa anında çözüm üretilirken, kurallara uymadığı belirlenen sürücülere de yaptırım uygulanıyor.

ARAÇLARA CANLI BAĞLANTI

İletişim ve İzleme Merkezi'nin 0242 606 07 07 numaralı telefonunu arayan vatandaşlar araç seferleri, hat bilgileri, durak istekleri, kayıp eşyalar, ulaşım kart bilgisi, büyük araç talebi gibi çok sayıda şikâyet ve isteklerini bildirebiliyor. Çağrı merkezini arayan vatandaşın şikayeti aracın hattı ile ilgiliyse gerekli birimlere iletiliyor. Aracın içinde gelişen bir olayla ilgiliyse de merkezden canlı olarak aracın içindeki kameralara bağlanarak sorun anlık tespit ediliyor, çözüm üretiliyor. Araç hatalıysa gerekli cezai işlem uygulanarak, vatandaşın şikâyeti yerine getirmiş olunuyor.

WHATSAPP İHBAR HATTI DEVREDE

İletişim ve İzleme Merkezi, sosyal medyanın gücünden de faydalanmak için yeni bir çalışma başlattı. Merkez bünyesinde oluşturulan 'WhatsApp' ihbar hattı ile vatandaşlar artık şikayet ve isteklerini daha kolay iletebilecek. Konuyla ilgili bilgi veren Toplu Taşıma Şube Müdür İsmail Fidan, "Sosyal medya artık insanlar arasında çok aktif şekilde kullanılıyor. Büyükşehir Belediyesi olarak toplu taşıma hizmetlerinin daha güvenli ve konforlu bir şekilde yapılabilmesi için ve vatandaşlarımızın isteklerine daha hızlı çözüme kavuşturmak için WhatsApp ihbar hattımızı kurduk. Vatandaşlarımız 0530 131 39 07 numaralı ihbar hattına öneri ve taleplerini, karşılaştıkları sorunları mesaj ve fotoğraf olarak iletebilecek. Ekiplerimiz de konuyu anında çözüme kavuşturmak için çalışacak" dedi.

FOTOĞRAFLI

Etiketler:

Yasal Bilgilendirme

Antalya haberleri Hürriyet yerel haberler sayfasında. Haber ajanslarının Antalya ilinden Toplu ulaşıma teknolojik takip hakkında ilettiği tüm haberler hurriyet.com.tr farkı ile sizlere ulaştırılıyor. Bu haber ilk olarak 14 Nisan 2016 tarihinde saat 13 18’de yayınlandı. Son dakika gelişmesi oldukça Toplu ulaşıma teknolojik takip haberi güncellenecektir.

    ANTALYA NAMAZ VAKİTLERİ
    25 Eylül 2017, Pazartesi
    • İmsak
      05:05
    • Guneş
      06:40
    • Öğle
      12:59
    • İkindi
      16:24
    • Akşam
      18:59
    • Yatsı
      20:21
    Diğer iller için Namaz Vakitleri »
    Sayfa Başı