THY, rotayı Balkanlara çevirdi

A.A
21.01.2012 - 12:09 | Son Güncelleme:

New York'ta düzenlenen toplantıda, Balkanülkelerinden gelen THY ofis yöneticilerineşirketin yeni Balkanlar Stratejisi anlatıldı

ABD'nin New York kentinde düzenlenen toplantıda, Balkan ülkelerinden gelen Türk Hava Yolları (THY) ofis yöneticilerine şirketin yeni Balkanlar Stratejisi anlatıldı.
 
Pennsylvania Otel'de gerçekleşen toplantıya, THY Pazarlama ve Satış Başkan Yardımcısı Mehmet Başpınar, THY New York Müdürü İhsan Baytan, New York Başkonsolosu Levent Bilgen, Bosna Hersek Hava Yolları Genel Müdürü Altan Büyükyılmaz, Amerika Balkan Dernekleri Federasyonu (FEBA) İş Konseyi Başkanı Ermin Siljkovic'in yanı sıra çok sayıda THY ofis yöneticisi katıldı.
    
THY'nin faaliyetlerini konu alan sunumun ardından davetlilere şirketin tanıtım filmi izletildi.
 
THY New York Müdürü Baytan, konuşmasında, düzenledikleri organizasyonda hedef kitlenin, ABD'de yaşayan Balkan kökenli kişiler olduğunu söyledi.
THY'nin ABD'de de her geçen gün büyüdüğünü ifade eden Baytan, “THY'nin ABD'deki varlığı eskiye oranla çok çok fazla. Yeni yeni destinasyonlar açıldı. Daha önce New York ve Şikago vardı, bunlara Washington ve Los Angeles da ilave oldu. THY büyüdükçe, daha geniş coğrafyalara uçtukça, uçtuğu nokta sayısı çoğaldıkça buradaki pazarlama çalışmalarımız da buna paralel olarak gelişiyor. Amacımız burada yaşayan Balkan kökenli ABD'lilere ulaşıp, onların THY'yi tercih etmelerini sağlamak” diye konuştu.

Baytan, Türkiye'nin Balkanlarda yüzyıllara dayanan kültürel bağlarının bulunduğunu anımsatarak, “Onlardan da bu yönde destek alacağımızı, onların gönlünü kazanacağımızı düşünüyorum. THY'nin tercih edileceğine inancımız tam” dedi.

New York Başkonsolosu Levent Bilgen de yaptığı konuşmada THY'nin, Türkiye'yi yurt dışında en iyi temsil eden kurumlardan biri olduğunu ifade etti. Bilgen, THY'nin, genç filosu, dinamik personeli ve kaliteli hizmetiyle sektöründe lider konumda olduğunu anlattı. 

THY New York Pazarlama Direktörü Alp Ozaman ise söz konusu etkinliğin Şikago'da da yapılacağını söyledi. Balkanlara olan uçuşlarla ilgili aktarma zamanlarının azaltıldığını belirten Ozaman, “Ortalama bekleme süresi yeni devreye girecek tarifeyle birlikte 1 saat 50 dakikaya düşüyor. Bu da mükemmel bir bekleme süresi. Çok az da olsun istenmiyor, çünkü uçağı kaçırma durumu oluyor” dedi.  

“THY ile Amerika'dan Balkanlara İstanbul üzerinden seyahat edin”

Programa katılan THY Pazarlama ve Satış Başkan Yardımcısı Başpınar, ABD ile Balkanlar arasında “çok güzel bir market” olduğunu, THY olarak bu doğal pazardan pay almak istediklerini söyledi. Yeni bağlantılar sağlamaya çalıştıklarını anlatan Başpınar, “özellikle 2012 yaz sezonundan itibaren ABD'deki bütün noktalarımızla Balkanlar arasında, İstanbul üzerinden çok kısa süreli yeni bağlantılarımız olacak” dedi.

Böylelikle buradaki mevcut potansiyele çok iyi bir ürün sunmuş olacaklarını belirten Başpınar, şunları kaydetti:

“Aramızda çok önemli kültürel ve tarihi bağlar var. Biz de kendi ürünümüze güveniyoruz. Uçaklarımız ortalama 2 yaşında. İkramlarımız çok güzel. Zaten Balkan ve Anadolu toplumları birbirlerine mutfak kültürü ve yeme-içme alışkanlıkları olarak çok yakınlar. Dolayısıyla iyi bir ürünü, iyi bir fiyatla ve iyi bir bağlantıyla alacaklarına inanıyoruz. Seyahatlerini İstanbul üzerinden yapmalarını onlara önermeye çalışacağız. Bu toplantı, bu çalışmanın birinci fazı. Bundan sonra da bu çalışmamız 'Balkanları İstanbul üzerinden keşfedin', 'İstanbul'u tekrardan keşfedin' diyerek devam edecek. Mesajımız, 'Amerika'dan Balkanlara İstanbul üzerinden seyahat edin, THY ile” olacak.

THY'nin hedeflerinin ne olduğu sorusuna Başpınar, “Network'ümüz, bağlantı verdiğimiz noktalar, uçmak istediğimiz noktalar her geçen gün artıyor. Uçaklarımızın sayısı da artıyor. Özellikle Balkanlar noktasında network bağlantı kalitesi ve yeni uçaklarla birlikte Balkanların doğuya olan yüzünü yavaş yavaş artık batıya, uzak batıya, Amerika'ya ve özellikle Avrupa'nın uzak batısına taşımak istiyoruz” yanıtını verdi.

THY'nin hizmet kalitesinin artık herkes tarafından bilindiğini vurgulayan Başpınar, “THY, Avrupa'da Skaytrax tarafından yapılan bir ankette 18 milyon kişi tarafından 'en iyi havayolu' seçildi. Ayaklarımızı yere sağlam basıyoruz. Büyümeye devam ediyoruz. Yolcu sayımız sürekli artıyor. Uçak sayımız da artıyor. Hizmet kalitemizi de aynı standartta tutarak ya da yükselterek devam ettirmek istiyoruz” dedi.
Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı