THY müşterilerine SMS ile ulaşacak

A.A.
15 Şubat 2006 - 10:47Son Güncelleme : 15 Şubat 2006 - 11:34

Türk Hava Yolları (THY), müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla yolcularla yeni bir iletişim bağı kuruyor. Şirket, başta olumsuz hava koşulları nedeniyle iptal edilen sefer bilgileri olmak üzere bazı uçuş bilgilerini müşterilerine cep telefonlarından kısa mesajla bildirecek.

THY yetkililerinden aldığı bilgiye göre, şirket, müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla online verdiği hizmetlerde yeni bir açılıma gidecek. THY, yolcularla artık cep telefonlarından kısa mesajla da iletişim kuracak.

THY, yurt genelinde olumsuz hava koşullarının yaşandığı dönemlerde sıkça iptal edilen seferlerle ilgili bilgileri müşterilerinin cebine ulaştırmayı hedefliyor. Online hizmetleri arasındaki online bilet, online check-in, kargo ve bagaj takibi, tarife ve uçuş bilgilerini de SMS ile müşterilerine iletmeyi planlayan şirket, yolcuların bilgi isteklerine de SMS yoluyla yanıt verecek. Kargo ya da bagaj takibinde SMS ile bilgi almak isteyen yolcular, taleplerini SMS yoluyla THY'ye iletebilecekler ve THY aynı yolla müşterilerine istediği bilgileri gönderecek. THY, uygulamanın başlamasıyla uçuş bilgilerinin yanı sıra, yapacağı promosyonlar hakkında da müşterilerini kısa mesaj yoluyla bilgilendirecek.

İHALE 22 ŞUBAT'TA TAMAMLANACAK

THY, verdiği online hizmetler için SMS gönderimi ve alımı hizmetinin satın alınması amacıyla ihale açtı. İhale dokümanları, Atatürk Havalimanı'ndaki şirketin Satınalma Başkanlığı'ndan verilmeye başlandı.
Kapalı zarf usulüyle alınacak teklif mektupları, en geç 22 Şubat 2006 Çarşamba günü saat 14.00'e kadar THY Satınalma Başkanlığı'na iletilecek. Teklif mektupları aynı gün ve saatte açılacak. THY yetkilileri, ihalenin gerçekleştirilmesinin ardından kısa süre içinde sistemin kurularak, faaliyete geçirileceğini ifade ettiler.
Etiketler:


    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı