Gündem Haberleri

    THY müşteri memnuniyetinde ilk sırada

    A.A.
    01.10.2007 - 14:34 | Son Güncelleme:

    Türk Hava Yolları (THY) Genel Müdürü Temel Kotil, THY'nin Türkiye Kalite Derneği (KalDer) Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi'nde (TMME) sektöründe birinci sırayı almasından büyük mutluluk duyduklarını belirterek, “Her geçen gün durumumuzu gözden geçiriyor ve kendimizi sürekli geliştiriyoruz” dedi.

    THY'den yapılan yazılı açıklamada, KalDer tarafından havayolu sektöründe ilk kez bu yıl yapılan ölçümlemede oluşan TMME sonuçlarına göre THY'nin 78 puanla birinci olduğu ve Türkiye ortalaması olan 74,1'in üzerinde puan aldığı belirtildi.

    THY Genel Müdürü Temel Kotil de müşteri memnuniyetinin kendileri için çok önemli olduğunu belirterek, TMME'de birinci sırada yer almaktan büyük mutluluk duyduklarını kaydetti.

    Kotil, “THY olarak yolcularımızın memnuniyetini daha da artırmak üzere bir çok projeyi hayata geçirdik. Her geçen gün durumumuzu gözden geçiriyor ve kendimizi sürekli geliştiriyoruz. TMME'de aldığımız bu puanı doğru yolda olduğumuzun bir göstergesi olarak değerlendiriyoruz” dedi.

    Etiketler:
    

    EN ÇOK OKUNAN HABERLER

      Sayfa Başı