DÜNYANIN en büyük kulüplerinden Barcelona ve Manchester United ile ULEB Erkekler Avrupa Ligi’nin (Euroleague) sponsoru Türk Hava Yolları (THY), işbirliği yaptığı kulüpler arasına Inter’i de katıyor. THY ile Euroleague arasındaki sponsorluk anlaşmasının tanıtımı nedeniyle geçtiğimiz salı günü Barcelona’da düzenlenen toplantı sonrası Türk medyasının sorularını yanıtlayan THY Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Topçu, önemli açıklamalarda bulundu.
175 ülkeden yayınEuroleague ile yaptıkları anlaşmanın 5+5 yıllık olduğunu ve opsiyon hakkının kendilerinde bulunduğunu belirten Topçu, “175 televizyondan yayınlanan bu anlaşmanın THY’nin tanıtımına büyük katkı sağlayacağına inanıyorum” dedi. Barcelona’daki toplantıda bir araya geldiği Euroleague CEO’su Jordi Bertomeu’dan, 2012 Euroleague Final Four organizasyonunun İstanbul’a verilmesini talep ettiklerini ifade eden Topçu, büyük olasılıkla bu isteklerinin kabul edileceğini söyledi.
Dünya peşimizdeBarcelona, Manchester United ve Euroleague ile yaptıkları anlaşmaların perde arkasını da anlatan Hamdi Topçu, “Son global krizde kar etmeyi başaran ender şirketlerden biri olunca
spor kulüplerinin dikkati bir anda bize çevrildi. Yaptığımız bütün sponsorluk anlaşmalarında ilk teklif onlardan geldi. Halen de dünyanın dört bir yanından kulüpler ‘bize sponsor olur musunuz’ diye geliyorlar” diye konuştu.
Teklifleri inceliyoruzGelen teklifleri titizlikle incelediklerini belirten Topçu, İtalya’dan büyük bir kulüple daha anlaşmak üzere olduklarını kaydetti. Topçu, söz konusu kulübün adını açıklamadı ve “Milano şehrinin bir takımı” demekle yetindi. Milan’ın daha önce Emirates ile anlaşma yapmış olması nedeniyle THY’nin sponsorluk yapacağı yeni kulübün son Avrupa Şampiyonlar Ligi şampiyonu Inter olduğu belirlendi.
Bursaspor’a forma reklamı veremeyiz
BURSASPOR Kulübü’nün forma reklamı talebini neden reddettiklerini de anlatan THY Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Topçu, “THY olarak biz Türkiye’nin şirketiyiz. Dolayısıyla tek bir kulübe forma reklamı vermemiz şirket çıkarları açısından uygun olmaz” dedi.