ThisOne ilk şubesini Nişantaşı'nda açtı

Hürriyet Haber
29.10.2011 - 13:00 | Son Güncelleme:

Temeli 2009 yılında atılan ve 2011 yılında hayata geçen Türkiye’nin ilk Kişiye Özel Sandviç markası ThisOne, Nişantaşı’nda ilk şubesini açtı. KOSGEB destekli bir iş fikri olan ThisOne Sandwich, 72 çeşit içerik ve tek fiyat garantisi ile tüketicilere tereddütsüz yemek yeme imkanı sunuyor.

‘Kişiye Özel Sandviç’ sloganı ile 2009 yılında temeli atılan ThisOne Sandwich, ilk şubesini İstanbul Nişantaşı’nda açtı.Türkiye’nin ilk ‘Kişiye Özel Sandviç’ markası özelliğini taşıyan ThisOne, Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığı (KOSGEB) destekli bir iş fikri. 72 çeşit sandviç içeriği, özenle hazırlanmış Salad Bar’ı, özel sosları ve tek fiyat garantisi özelliği ile tüketicilere tereddütsüz yemek yeme imkanı sunan ThisOne Sandwich, Kalendergil Gıda, Turizm, İletişim ve Bilişim Hizmetleri Ltd. Şti. bünyesinde faaliyetlerini sürdürüyor. Büyümesini başta İstanbul olmak üzere İzmir, Ankara, Bursa, Gaziantep, Eskişehir ve Adapazarı gibi büyük kentlerde sürdürmeyi planlayan ThisOne Sandwich, orta vadede yurtdışına da açılarak ‘Türkiye’nin Yerel& Global Markası’ olmayı hedefliyor.  

“KOSGEB’in desteği bize güç veriyor”

KOSGEB destekli bir iş fikri olmanın kendilerine ayrı bir güç kattığını ifade eden Kalendergil Gıda,Turizm, İletişim ve Bilişim Hizmetleri Ltd. Şti. Genel Müdürü Demet Kalendergil, “Sandviç içeriğinde kullandığımız ürünlerin tamamı kendi alanlarında uzman markalardan oluşuyor. Kişiye Özel Sandviç’ özelliğimiz sayesinde müşterilerimiz sandviç içeriklerini oluştururken özgür davranabiliyorlar. Tek fiyat garantisi uygulamamız ile de müşterilerimiz tereddütsüz yemek yeme imkanına kavuşmuş oluyor” dedi. Sandviç ve salata kültürünün Nişantaşı’nda daha yaygın olduğuna dikkat çeken Demet Kalendergil, “Bu nedenle ThisOne Sandwich’in ilk halkasını Nişantaşı’nda açtık. İstanbul’da 5 yıl içerisinde 10 dükkana ulaşmayı hedefliyoruz. Tabi bu arada İzmir, Ankara, Bursa, Gaziantep, Eskişehir ve Adapazarı gibi büyük kentlerde büyümemizi sürdüreceğiz. Büyüme sürecimiz şube ve franchise şeklinde olacak. ThisOne Sandwich’e katılan her halka, bizi daha güçlü kılacak ve esas hedefimiz olan yurtdışına açılma noktasında bizi ‘Türkiye’nin Yerel& Global Markası’ olma hedefine bir adım daha yaklaştırmış olacak” diye konuştu.

200 milyon dolarlık Pazar

Türkiye’nin kadın girişimcileri arasında yer almaktan onur duyduğunu belirten Demet Kalendergil, Türkiye ve dünyadaki fast food sektörüne ilişkin bilgiler de verdi. Yaptıkları Pazar araştırması neticesinde sandviçin önümüzdeki dönemde fast food sektörü içerisinde en çok tercih edilen yemek türü olacağını belirtti. Sandviçin 7’den 70’e her yaş grubu arasında tercih edildiğine dikkat çeken Demet Kalendergil, “Türkiye’de 2010 yılı rakamlarına baktığımızda fast food sektöründe sandviç restoranlarının Pazar payının yüzde 5 civarında olduğunu ve 200 milyon dolarlık bir ciroya sahip olduklarını görüyoruz. Bu cironun 3’te 1’i İstanbul’dan elde ediliyor. Dünya genelinde 35 bin restoranında 10 milyar dolarlık satış yapan ünlü sandviç markası Subway’in Türkiye’de sadece 13 restoranı olduğunu düşünecek olursak, bu Pazar ülkemizde çok yeni ve potansiyeli yüksek. ThisOne Sandwich faaliyetleri ile sandviç sektörünün Türkiye’de büyümesine öncülük edecek. Türkiye’de filizlenecek, ardından da yurtdışına açılarak ülkemizi tüm dünyada temsil edecek” dedi.

Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı