Tekstilciler dijital pazarlama ile cirolarını katlayacaklar

Güncelleme Tarihi:

Tekstilciler dijital pazarlama ile cirolarını katlayacaklar
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 01, 2017 11:44

Tekstilciler dijital pazarlama ile cirolarını katlayacaklar

Haberin Devamı

DİJİTAL pazarlama konusunda dünya lideri olan Google Partner tarafından Türkiye'de 10 ilde düzenlenecek olan ve ilkinin Ege Giyim Sanayicileri Derneği (EGSD) işbirliği ile İzmir'de gerçekleştirildiği 'Dijital Fırsatlar' toplantısı tekstilcilerden büyük ilgi gördü. Dijital pazarlamanın önemini kavrayan Egeli giyimciler,  sosyal medya, youtube, mobil gibi dijital reklam çalışmalarına ağırlık vererek cirolarını katlayacaklar.

Google Partner'in dünyanın çeşitli ofislerindeki üst düzey yöneticileri ile Venüs Ajans yetkililerinin katıldığı toplantı Buca Ege Organize Sanayi Bölgesi Konferans Salonu'nda yapıldı. Toplantının açılışında konuşan EGSD Yönetim Kurulu Başkanı Atınç Abay, dünyada hızla büyüyen dijital dünyanın sağladığı olanaklardan üyelerinin daha fazla yararlanması için bu toplantıyı düzenlediklerini söyledi. Google Partner'in Türkiye'de ilk toplantısını EGSD işbirliği ile düzenlediğine dikkat çeken Abay, “Dijital dünya hızlı bir şekilde hayatımızın her alanına giriyor. Mobil telefonlarımızdan alışveriş başta olmak üzere artık her işlemi yapıyoruz. Google Partner'de dijital pazarlamada dünya lideri bir firma. Tekstil ve hazır giyim sektörü olarak bu dünyanın gerisinde kalmamız mümkün değil. İnternet üzerinden alışveriş her geçen gün artıyor. Firmalarımız dijital platformlarda da reklamlarını yaparak, markalarını tanıtarak, online pazardaki satışlarını katlayabilirler. Firmalar artık dijital pazarlama ürünlerini mutlaka kullanmalı. Bu ürünleri kullanmayan firmaların geleceği olmayacakö dedi.

TANITIM VE CİRO ARTIŞI

Toplantıya Google Partner İrlanda Dublin Ofisi'nde katılan Hesap Yönetim Danışmanı Lİana Saranga ise dijital platformların her geçen yıl hızlı bir şekilde büyüdüğüne işaret ederek, firmaların ve markaların bu platformlarda yer almasının gelecekleri için büyük bir yatırım olacağını söyledi. 25-34 yaş aralığının özellikle Youtube platformunu çok iyi kullandığına dikkat çeken Saranga, markaların doğru reklam modellerini ile hem tanıtımlarını yapacaklarını hem de satışlarını  katlayacaklarını kaydetti. Google Partner Ürün Müdürü İzgi Görçiz ise dijital pazarlamanın markaları hızlı bir şekilde büyüttüğüne işaret ederek, dijital platformların reklam pastasındaki payının şu anda yüzde 20 olduğunu ancak çok hızlı bir şekilde arttığına dikkat çekti. Toplantıda ayrıca Venüs Ajans Koordinatörü Umut İlhan ile Veb Tasarım Uzmanı Giray Karasinir de yaptıkları sunumda dijital pazarlamanın inceliklerini anlattılar.

ŞANSLARI KALMAYACAK

Google Partner İş Geliştirme Müdürü Kaan Özçoban ise yaptığı sunumda, dijital pazarlama ürünleri hakkında bilgi verdi. Türkiye'de akıllı telefon kullanımının yüzde 75 seviyesinde olduğunu, mobil internet kullanım oranının ise yüzde 82 olduğuna dikkat çeken Özçoban, “Dijital pazarlama ile marka bilinirliği artırılıyor. Hedef kitleye ulaşıyorsunuz. Şeffaf, detaylı ölçülebilir sonuçlar alabiliyorsunuz. Doğru kampanya stratejileri ile markanızı sürekli büyütebilirsiniz. Dijital pazarlama çalışmaları yapmayan firmaların önümüzdeki dönemde şansları kalmayacak" dedi.

İZMİR, (DHA)

FOTOĞRAF

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!