GeriTeknoloji Teleperformance yeni marka kimliğini tanıttı
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Teleperformance yeni marka kimliğini tanıttı

Teleperformance yeni marka kimliğini tanıttı

Teleperformance, tüketici deneyimini desteklemek için inovasyon ve teknolojinin kilit rol oynadığı yeni marka kimliğini ve logosunu tanıttı. Başta yenilenen web sitesi olmak üzere "TP" kısaltması yeni görsel materyallerde kullanılıyor.

Logo ayrıca çalışanlar, firmalar ve son kullanıcılar, iş ortakları ve paydaşlar başta olmak üzere işin başarıya ulaşmasında payı olan herkese verilen güveni, duyulan sadakat ve empatiyi simgeliyor.

Her bir etkileşimin empatiye ve anlayışa ihtiyaç duyduğunu belirten Teleperformance Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Daniel Julien, "Yeni marka kimliğimiz modern, global ve dijital bir grup olarak bizi yansıtıyor. Ayrıca, bu kimlik ekibimizi oluşturan bireylere ve hizmet ettiğimiz müşterilere bağlılığımızı yansıtırken, sektörde yeni ortaya çıkan zorlukları aşmaya hazır olduğumuzu gösteriyor."


Yorumları Göster
Yorumları Gizle