Güncelleme Tarihi:
Bildiğiniz üzere geçen hafta Snapchat reklam formatında değişiliğe giderek 6 saniyelik geçilemeyen reklamlar getirmişti. Bu format Facebook'a da geldi. ABD, Brezilya ve Meksika'daki kullanıcılar 5 ile 15 saniyelik reklamlar görmeye başladılar. Bu reklamların henüz test aşamasında olduğu açıklandı. Facebook buradaki reklamları Haber Akışı'nda ve Instagram Hikayeleri'nde kullandığı reklamlardan oluşturmayı planlıyor.
Facebook'un formatını değiştirmesinin nedeni olarak ise insanların Haber Akışı'ndan çok Hikayeler özelliğini kullanması olduğu düşünülüyor. Facebook'un hikayeler özelliği 24 saat içerisinde kaybolan fotoğraf ve videoları yayınlamanızı sağlıyor. Bu fotoğraf ve videoları kimin görüp görmediğini de görebiliyorsunuz.