GeriTeknoloji "En İyi Deneyim Mucidi" seçildi
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

"En İyi Deneyim Mucidi" seçildi

"En İyi Deneyim Mucidi" seçildi

Teknosa, dijitalleşme ve omni-channel dönüşüm projesi Everest ile IDC Türkiye Dijital Dönüşüm Ödüllerinde "En İyi Çoklu Deneyim Mucidi Projesi" oldu.

Teknosa, en iyi müşteri deneyimini sağlamak için hayata geçirdiği dijitalleşme ve omni-channel dönüşüm projesi Everest ile IDC Türkiye Dijital Dönüşüm Ödüllerinde "En İyi Çoklu Deneyim Mucidi Projesi" seçildi.

Teknosa'dan yapılan açıklamaya göre, Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, en iyi müşteri deneyimini sunmak için geçen yıl başlattığı dijitalleşme ve omni-channel dönüşüm projesi Everest ile ilk ödülünü aldı.

Bilgi teknolojileri sektörünün en önemli organizasyonlarından International Data Corporation'ın (IDC) Türkiye ofisi tarafından düzenlenen Dijital Dönüşüm Ödüllerinde, Everest, "En İyi Çoklu Deneyim Mucidi Projesi" seçildi.

Açıklamada verilen bilgiye göre, bu yıl ilk defa düzenlenen IDC Dijital Dönüşüm Ödülleri için 54 kurumdan gelen toplam 95 proje yarıştı. Projeler, üst düzey yöneticilerden oluşan 50 kişilik jürinin oylarıyla seçildi. Teknosa'nın birinci olduğu kategoride müşterilerini, iş ortaklarını, çalışanlarını da kapsayan iş ekosisteminde fiziksel ve dijital entegre kanal kullanarak yenilikçi deneyimler sunan firmalar değerlendirildi.

Teknosa Bilgi Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı Göksel Marangoz, şu sözleri kaydetti:

"2018’de çok daha kapsayıcı, çatı bir proje başlattık. 'Everest: Müşteri Deneyiminde Zirve Yolu' diye adlandırdığımız projemizin özelliği, birbirinden farklı ürünlerde aynı paralelde geliştirmeler yapılması, ERP, CRM, e-ticaret, mobil aplikasyon, mağazalar, yazar kasa, çağrı merkezi platformlarının tek bir entegrasyon mimarisi kullanılacak şekilde hayata geçirilmesiydi. SAP Hybris Ecommerce Cloud platformuna geçiş yaparak online alışveriş kanalımızın altyapısını ve yüzünü yeniledik.

Teknosa mobil uygulamalarımız da e-ticaret bulut uygulamasına özel olarak yeniden tasarlandı. Bu çalışmalar sürerken, Hybris ile entegre çalışan, ileri veri analitiği ve kampanya yönetimi becerilerine sahip yeni CRM platformunu Microsoft Dynamics ile oluşturduk. Çevik proje yönetimi ve ekiplerimizin yüksek performansı sayesinde projelerimizin ana fazlarını 9 ay gibi kısa bir sürede tamamlamayı başardık. Sektörün önemli temsilcilerinin projemizi çok değerli kurum projeleri arasından seçmesi, bundan sonra müşterilerimize değer sunacak yeni geliştirmeler için bizi çok motive etti."


Yorumları Göster
Yorumları Gizle