GeriTeknoloji Dijital platformlar “kişiye özgü” ana sayfalarla etkileşimi artıracak
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Dijital platformlar “kişiye özgü” ana sayfalarla etkileşimi artıracak

Dijital platformlar “kişiye özgü” ana sayfalarla etkileşimi artıracak

Yeni nesil iş teknolojilerinin konuşulduğu 360 CIO Zirvesi'ne sponsor olan Related Digital, dijital dönüşümün omnichannel pazarlamaya nasıl hayat verdiğini katılımcılarla paylaştı.

Related Digital, "Yeni Nesil Teknolojiler & Yeni Nesil İş Modellerinde Paradigma Değişimi" ana temasıyla bu hafta düzenlenen 360 CIO Zirvesi'nin sponsorları arasında yer aldı. Dijital dönüşümün iş dünyasına etkilerinin konuşulduğu zirvede bir sunum yapan Related Digital CTO'su Ozan Sağlam, omnichannel pazarlamayı mümkün kılan teknolojik altyapıları anlattı.

Yapay zeka destekli ve bulut tabanlı bir pazarlama otomasyon platformu olan Related Digital, omnichannel etkileşimi artırmak için 360 derece müşteri görünümü sunuyor. Euromessage, Visilabs ve Semanticum teknolojilerini tek bir platform üzerinde sunan Related Digital, kullanıcı alışkanlıklarına göre kişiselleştirme yapan hedefleme senaryolarıyla web, mobil, e-posta ve sosyal medya gibi farklı iletişim kanalları arasında müşteri deneyimi hedefliyor.

Tüketiciye gerçek bir omnichannel deneyimi sunabilmek için farklı kaynaklardan verilerin toplanması ve her bir müşteri için kanallar genelinde tek bir profil oluşturulması gerektiğine dikkat çeken Sağlam, "Related Digital ile biz bunu yapıyoruz. Veriyi toplayıp birleştirerek, aksiyon alınabilir profiller oluşturuyoruz. Sonrasında bu profillerin davranış ve ilgi alanlarına göre kişiselleştirilmesi ve iyileştirilmesini sağlıyoruz. Son olarak, iletişim süreçlerini farklı kanallar üzerinden, gerçek zamanlı, bireysel ve otomatik mesajlar gönderebilecek şekilde otomasyonla zenginleştiriyoruz." açıklamasını yaptı.

Kişisel hâle getirilmiş hedefleme teknolojilerinin web sitesi ziyaretçilerinin etkileşimini kayda değer biçimde artırdığına dikkat çeken Sağlam, "Omnichannel pazarlamada her ziyareti bir yolculuk gibi ele alıp, doğru anda doğru adımları atmak gerekiyor. Ziyaretçi, sayfada yeteri kadar vakit geçirdikten sonra abonelik seçeneğinin sunulması, bir diğer iletişim kanalı olan e-posta aboneliğine yapılan başvuruları artırıyor. Benzer şekilde, kaybetmek üzere olduğunuz tüketicilere tam zamanında bir indirim kuponu teklif ederek onları geri kazanmanız mümkün." dedi.


Yorumları Göster
Yorumları Gizle