GeriTeknoloji Apple Müşteri Hizmetleri | Nasıl ulaşılır?
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Apple Müşteri Hizmetleri | Nasıl ulaşılır?

Apple Müşteri Hizmetleri | Nasıl ulaşılır?

Apple Müşteri Hizmetleri sayesinde kullanıcılar telefonları, tabletleri ve diğer cihazları için randevu alabilir, görüşme ayarlayabilir ve sorunlarını en kısa sürede giderebilir. Peki Apple Müşteri Hizmetleri'ne nasıl ulaşılır? Hangi saatler arasında ulaşmak mümkün?

Telefon ile alışveriş yapmak için, Pazartesi-Cuma günleri 09:00-20:00 saatleri arasında; sabit hattan 00800 448 829 873 numaralı telefonu (ücretsiz) veya cep telefonunuzdan 0 (216) 282 15 11 numaralı telefonu arayabiliyorsunuz. 

Sipariş değişimi, takibi veya iadesi için ya da sadece hesap bilgilerinizi güncellemek için Sipariş durumu sayfasını ziyaret edin. Diğer sorularınız için Pazartesi-Cuma günleri 09:00-20:00 saatleri arasında sabit telefonunuzdan 00800 448 829 873 numaralı telefonu (ücretsiz) ya da sabit veya cep telefonunuzdan 0 (216) 282 15 11 numaralı telefonu arayarak Apple Store Müşteri Hizmetleri’ne ulaşabilirsiniz.

Kurumsal veya profesyonel bir kullanıcıysanız, Apple Store - Kurumsal Müşteriler'e; sabit hattan 00800 448 829 875 numaralı telefonu (ücretsiz) veya cep telefonunuzdan 0 (216) 282 15 12 numaralı telefonu Pazartesi-Cuma günleri 09:00-20:00 saatleri arasında arayarak ulaşabilirsiniz. Apple Store - Kurumsal Müşteriler, kurumsal hizmetler ve finansman çözümlerinin yanı sıra takas ve geliştirici satışlarını sunuyor. 

Öğrenci, öğretmen veya eğitim uzmanıysanız, lütfen Apple Store - Eğitim sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Veya isterseniz; 00800 448 829 873 numaralı telefonu (ücretsiz) veya cep telefonunuzdan 0 (216) 282 15 11 numaralı telefonu Pazartesi-Cuma günleri 09:00-20:00 saatleri arasında arayabilirsiniz.


Yorumları Göster
Yorumları Gizle