19 yaşında paraya para demiyor

Güncelleme Tarihi:

19 yaşında paraya para demiyor
Oluşturulma Tarihi: Ocak 27, 2015 11:26

İnternet fenomeni olmak ya da Twitter’da dünya gündemine girerek Trend Topik olmak artık o kadar da zor değil. 19 yaşındaki Mesut Dinçer İçöz isimli genç, geliştirdiği bilgisayar kodları sayesinde istediği konu ya da kişiyi Trend Topik yapabiliyor. "Organik takipçi" yöntemi ile ücret karşılığında hizmet verdiğini söyleyen İçöz, milletvekilleri, ünlü isimler ve siyasi partilere de hizmet verdiğini ifade etti.

Haberin Devamı

Milyonlarca insanın kullandığı sosyal medya, artık günümüzde hayatın değişmez bir parçası haline geldi. İnsanların ve markaların sosyal medyada öne çıkma hırsı ise, çeşitli yöntemleri de beraberinde getirdi. Sosyal medyada öne çıkmak için kullanılan yöntemlerden biri de "Organik Takipçi" yöntemi oldu. Bu yöntem sayesinde kullanıcıların dakikalar içerisinde binlerce takipçiye ulaşması ve istenilen konunun dünya gündemine girmesi mümkün.

Üniversite öğrencisi Mesut Dinçer İçöz de çeşitli siyasi parti ve ünlülere hizmet veren sosyal medya uzmanlarından sadece biri.

Sosyal medya sitelerinin yayınladığı kodları değiştirerek takipçi sayılarını arttırmayı sağlayan 19 yaşındaki Mesut Dinçer İçöz, bu sayede ciddi paralar kazandığını söyledi.

Haberin Devamı

Yönetim Bilişim Sistemleri 1.sınıf öğrencisi olan Mesut Dinçer İçöz, "İnsanların sosyal medya hesaplarındaki beğeniler yükseldikçe mutlu oluyorlar. Bundan dolayı ben de takipçi satışı işine girdim ve çok olumlu sonuçlar aldım. Ünlü sosyal medya siteleri bizlerle kendi uygulama kodlarını paylaştı. Biz de bunu nasıl değerlendire biliriz diye düşündük ve kodları biçimlendirerek kendi kaynak kodumuzu oluşturduk. İşler büyüyünce artık sunucu giderimiz olmaya başladı ve rakip firmalardan da sitemize saldırılar oldu. Biz de bu 'Organik takipçi' satışına başladık" dedi.

Haberin Devamı

‘‘MİLLETVEKİLLERİ VE ÜNLÜ İSİMLER DE BU YÖNTEMİ KULLANIYOR’’

Düşük bir bütçeye bile binlerce takipçi elde edilebildiğini ifade eden İçöz, konuşmasına şöyle devam etti "Ünlü isimler, firmalar, Milletvekilleri ve siyasi insanlarla seçim zamanında çok ciddi çalışmalarımız oluyor. Twitter'da hashtagler kareli veya karesiz oluyor. Bize gelip talepte bulundurdukları zaman istedikleri hashtagi dünya gündemine sokabiliyoruz. Bu gündemi kullanarak filim, dizi ve firma reklamları yapılıyor. Sosyal medya sitelerinin halka açtığı kodların güncellemeleri oluyor, bu güncellemeler olduğu zaman bu takipçi kodları işe yaramıyor. Bu işi bilemeyenler bir yerden bu kodları çalmazlar ise sistemleri çöküyor.’’

BİLGİSAYARINIZ İÇİN 100 BÜYÜLEYİCİ DUVAR KAĞIDI

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!