“Gençken Yapılacak 100 Şey" kampanyasına büyük ilgi

Güncelleme Tarihi:

“Gençken Yapılacak 100 Şey kampanyasına büyük ilgi
Oluşturulma Tarihi: Ocak 11, 2010 16:54

14 milyon üyesiyle Türkiye’nin en büyük gençlik kulübü olan gnçtrkcll’in 21 Ekim 2009’da başlattığı “Gençken Yapılacak 100 Şey” kampanyası yoğun ilgi ve katılımla devam ediyor.

Haberin Devamı

14 milyon üyesiyle Türkiye’nin en büyük gençlik kulübü olan gnçtrkcll’in 21 Ekim 2009’da başlattığı “Gençken Yapılacak 100 Şey” kampanyası yoğun ilgi ve katılımla devam ediyor. Kampanyanın ilk etabı yine gençler tarafından seçilen büyük ödül olan Mini Copper’ın sahibini bulmasıyla 31 Aralık 2009’da tamamlandı. www.genckenyapilacak100sey.com adresindeki listede yer alan maddeleri gerçek hayatta yapan ve videosu sayfada yayınlananlar arasında yapılan çekilişle video sahibi Burak Bahar büyük ödül Mini Cooper’ın sahibi oldu.Milli Piyango kuralları gereği 18 yaşını doldurmadığı için ödülü Burak Bahar adına hat sahibi Işıl Bahar alacak.

Gençken Yapılacak 100 Şey videoları 4 milyon kez seyredildi

Aralarında, “etrafındakilere sürekli öpücük gönder, soranlara “tikim var” de”, “otobüste tüm yolculara hitaben yüksek sesle o günün gazetesini oku”, “balık adam kıyafeti giy, sokakta gördüğün insanlara "Akdeniz ne tarafta?" diye sor” gibi birçok ilginç fikir olan 100 maddelik listede en çok ilgi gören; 314.770 kez izlenen, “Otobüse halay çekerek bin” (http://gnctrkcll.turkcell.com.tr/gencken-yapilacak-100-sey/arama/video/Otobüse+halay+çekerek+bin) başlıklı video oldu. Gençlerin kendi güçlerini fark etmelerini ve gençliklerini doyasıya yaşamaları için harekete geçmelerini sağlamayı amaçlayan kampanya dahilinde büyük ödülle tamamlanan ilk etapta 2.800 video gönderildi. 642 videonun yayınlandığı www.genckenyapilacak100sey.com sitesinin günlük ortalama ziyaret sayısı 47.000, tüm videoların izlenme sayısı yaklaşık 4 milyon oldu.

Haberin Devamı

Kampanyaya yoğun ilgi gösteren gençler sadece kampanya sayfasıyla sınırlı kalmadı. Kampanya sitesi,  Facebook Fan sayfası, www.superonline.com , www.vidivodo.com gibi video portallerde yayınlanan videolar,  2009 sonuna kadar 6. milyon kez izlendi. Kampanyaya katılan gnçtrkcll’liler, yayınlanan her videoları için 100 kontör/25 dakika kazanırken, yüklenen videoları izleyenler de 5 kontör/1,5 dakika kazandı.

Kampanya 2010’da da yeni sürprizlerle devam edecek.

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!