Vodafone'dan mizahi reklam

Güncelleme Tarihi:

Vodafonedan mizahi reklam
Oluşturulma Tarihi: Kasım 11, 2009 16:10

Önde gelen cep operatörlerinden Vodafone yeni reklam filmini mizahi bir dille yeniden yorumluyor.

Haberin Devamı

Vodafone Türkiye, bir ilki gerçekleştirerek yeni filmi ile reklam dünyasına yepyeni bir soluk getiriyor, kendi reklam filmini mizahi bir dille yeniden izleyicilerle buluşturuyor.

Vodafone reklamlarında daha önce de rol alan Şafak Sezer, güzel ve doğru Türkçe sevdalısı, deneyimli gazeteci Hakkı Devrim'in rol aldığı, Vodafone 3G+ teknolojisiyle sunulan görüntülü konuşma hizmetinin anlatıldığı reklam filmini; aynı mekanlarda, aynı kostüm ve benzer tavırlarla mizahi bir üslup kullanarak yeniden yorumluyor.

Tecrübeli komedyenin, Hakkı Devrim’i doğal ve başarılı bir şekilde canlandırdığı reklamda, 3 milyondan fazla cep telefonu numarasının Vodafone’a taşınmasıyla Vodafone’un numara taşınabilirliğinin birinci yılında 1 numara olduğu anlatılıyor.

Vodafone Türkiye Pazarlama ve Marka Stratejisi Bölüm Başkanı Selen Kantarcı Tunçbilek, yayına giren yeni reklam filmiyle ilgili olarak yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Numara taşınabilirliğinin birinci yılında, 3 milyondan fazla cep telefonu numarası Vodafone’a geçti. Bizi numara taşınabilirliğinde liderliğe yükselten abonelerimize bir ilki gerçekleştirdiğimiz yeni ve eğlenceli reklam filmimizle teşekkür etmek istedik. 3G+ teknolojisinin lansman kampanyası için hazırladığımız, Hakkı Devrim’in rol aldığı görüntülü konuşma reklam filmimizi yeniden yorumlayarak hem numara taşımadaki liderliğimizi ifade etmeye hem de kendi reklamı filmimizi mizahi bir yaklaşımla ele almaya çalıştık.  Vodafone’un numara taşımada 1 numara olması tüketicilerimizin kalbine ve zihnine hitap eden bir marka olma yolunda önemli adımlar attığımızın bir göstergesidir.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!