Ege Haberleri

EGE

    Tayland’da her tarafta Ravika

    Hürriyet Haber
    18.09.2012 - 00:00 | Son Güncelleme: 17.09.2012 - 15:42

    Ravika markasıyla ürettiği zeytinyağının yurtdışı pazarlama çalışmalarını hızlandıran Keskinoğlu Şirketler Grubu, Güneydoğu Asya’nın önemli ülkelerinden Tayland’daki satış noktalarını 850’ye çıkardı.

    Türkiye’yi dünyanın 75 ülkesinde temsil eden Keskinoğlu Şirketler Grubu, yurtdışı pazarlama çalışmalarını son hız sürdürüyor. Keskinoğlu, bu yıl 20’ncisi düzenlenen Asya’nın en büyük yiyecek, içecek, restaurant ve otel ekipmanları fuarı olan ‘Food & Hotel Tayland 2012’ye Ravika Zeytinyağı’nın geniş ürün gamı ile katıldı. Bangkok’un en büyük fuar merkezi olan Royal Paragon Center’de düzenlenen ve 26 ülkeden 271 firmanın katıldığı fuarda geleneksel soğuk sıkım yöntemiyle ürettiği Ravika marka zeytinyağlarını tanıtan Keskinoğlu, iki yıldır Villa Market, Makro Market ve Tesco Lotus süpermarket zincirleri ile sürdürdüğü işbirliğine, bu yıl toplamda 200 noktaya yaklaşan Big C,Carrefour ve Gourmet marketlerini de ekledi.

    Akhisar yöresi zeytinlerinden özenle seçilen; soğuk sıkım yöntemiyle sıkıldıktan sonra elde edilen Ravika sızma zeytinyağının tadı, lezzeti ve aroması gurme ve gıda uzmanları tarafından beğenildi. Zeytinyağı için yeni, ama gelişime açık bir pazar olan Uzakdoğu’nun orta vadede büyük bir potansiyel taşıdığının altını çizen Keskinoğlu Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Üyesi Keskin Keskinoğlu, “Tayland bir turizm ülkesi. 71 milyonluk ekonomisi ile hızla büyüyen ve milyonlarca turist çeken cazip bir ülke. Bu pazarda yer almak bizim için çok önemli. Son yaptığımız anlaşmalarla tüketiciye ulaştığımız nokta sayısını 850’ye ulaştırdık”
    diye konuştu.

    TANINMA ORANI

    Bu yılki fuarda, markanın tanınırlık oranının kayda değer şekilde arttığını gördüklerini söyleyen Keskinoğlu, “Ravika’nın istikrarla koruduğumuz özel aromasıyla pazarda önemli bir fark yarattık ve kendimize özel bir bir müşteri kitlesi oluşturduk. Büyüme hızından ziyade bizim için istikrarını koruyan, ama büyümeyi de vaat eden bir pazar Tayland. 2 yıl önce başladığımız ihracat, bugün yıllık 70 bin litreye ulaştı. Amacımız geniş pazarlama ağımız ve izlediğimiz stratejiyle Ravika’nın tüm Uzakdoğu’nun zeytinyağı markası olmasını sağlamak” dedi.

     

    Etiketler:
    

      EN ÇOK OKUNANLAR

        Sayfa Başı