Tapu ve Kadastro personel alımı başvuruları ne zaman? 1500 memur alımı başvuru şartları

Hürriyet Haber
18 Mayıs 2017 - 12:37Son Güncelleme : 18 Mayıs 2017 - 12:51

Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü bünyesinde çalışmak isteyenlerin beklediği haber geldi. . Çevre ve Şehircilik Bakanlığı yetkililerinden alınan bilgiye göre bin 500 sözleşmeli personel alımı yapılacak. Peki, Tapu ve Kadastro memur alımı başvuruları ne zaman başlayacak? İşte, süreçle ilgili detaylar!

Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü, personel ihtiyacının karşılanması, tapu ve kadastro hizmetlerinin aksamadan ve kanunların öngördüğü çerçevede yürütülebilmesi için sözleşmeli personel istihdam etmek üzere harekete geçti. Genel Müdürlük bin 500 sözleşmeli personel ihtiyacı olduğunu belirledi. Devlet Personel Başkanlığı ve Maliye Bakanlığı’nın onayı üzerine Genel Müdürlük bünyesinde görevlendirilmek üzere 813'ü tekniker, 487'si büro personeli ve 200'ü ise arşiv uzmanı olmak üzere toplam bin 500 sözleşmeli personelin alımı kararlaştırıldı. Peki, Tapu ve Kadastro personel alımı başvurusu ne zaman yapılacak?

Tapu ve Kadastro personel alımı ne zaman yapılacak?

Tapu ve Kadastro’ya yönelik personel talebi, 19 Ocak 2016'da bir yazı ile Maliye Bakanlığına ve Devlet Personel Başkanlığına iletildi. Haziran ayı içerisinde ilana çıkmasının ardından ÖSYM tarafından merkezi yerleştirme yapılmak kaydıyla yaklaşık 45 gün içerisinde alımların gerçekleştirilmesi bekleniyor. Söz konusu kadrolara sadece Tapu Kadastro, Harita Kadastro ön lisans, Tapu ve Kadastro Yüksek Okulu lisans, Emlak ve Emlak Yönetimi Bölümlerinden mezun olanlar başvurabilecek.

ONAY ÇIKTIĞINI SOSYAL MEDYA HESABINDAN DUYURMUŞTU

Haberi ilk olarak Bayındır Memur-Sen Genel Başkanı Soner Can Tufanoğlu, sosyal medya hesabından vermişti. Tufanoğlu, Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü'nün 1500 personel alımı konusunda onayın alındığını duyurmuştu.

 



    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı