Gündem Haberleri

GÜNDEM

    Swarovski kristalleri Hisar’la ilk kez çatal-bıçakta kullanıldı

    Hürriyet Haber
    20 Eylül 2005 - 00:00Son Güncelleme : 20 Eylül 2005 - 00:01

    Hisar dünyanın en büyük kristal üreticilerinden Swarovski-Signity ile işbirliği yaparak, çatal-bıçak-kaşığı değerli taşla süsledi. Yapılan işbirliği ile Swarovski’nin Cubic Zirconia taşları ilk kez mutfak eşyalarının üzerinde kullanılacak, mücevherat gibi çatal-bıçak-kaşıklar yeni yılda Hisar mağazalarında satışa sunulacak.MUTFAK eşyaları üreticisi Hisar, dünyanın en büyük kesilmiş kristal üreticisi Swarovski ile işbirliği yaparak çatal-bıçak-kaşıkları değerli taşlarla süsledi. Hisar Satış ve Pazarlama’dan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Cengiz İnce Hisar’ın Swarovski-Signity ile işbirliği yaparak dünya mutfaklarında bir ilki başlattığını ve çatal-bıçak-kaşıkları yarı değerli taşlarla süslediğini söyledi.YENİ YILDA PİYASADA: Signity’nin, Swarovski’nin ortak olduğu bir değerli taş şirketi olduğunu ve bundan sonra Hisar’ın Miami, Milano ve Rio modellerinin ‘Cubic Zirconia’ taşları ile süsleneceğini belirten İnce, değerli taşlarla süslenmiş yeni Hisar modelinin yeni yılda piyasada olacağını bildirdi. Taşların çeliğe gömülmesi için özel bir teknoloji uygulandığını, bu teknolojinin Signity’den alındığını belirten İnce, yeni modelin fiyatının çok yüksek olmayacağını, mevcut ürünün fiyatında yüzde 15-20’lik bir oynama olacağını ifade etti.MARKAYI GELECEĞE TAŞIMAK: Cengiz İnce, Hisar’ın markasını geleceğe taşımak için 2 yıl önce stratejik kararlar aldığını, Swarovski ile yapılan işbirliğinin bu stratejik kararların neticesinde oluştuğunu söyledi. Hisar’ı öncelikle Türkiye ve bölgede büyüteceklerini daha sonra dünya markası haline getirmek için çalışmalar yapacaklarını belirten İnce, Swarovski ile benzer çalışmaların devam ettirileceğini kaydetti. Türkiye’de Hisar satışlarını arttırmak için ‘Konsept Mağazacılık’ uygulamasına geçtiklerini belirten İnce, bu uygulama ile bir yıl içinde 35 konsept mağaza açıldığını ifade etti. İnce,’2006’da Türkiye’nin 25 ilinde 50 konsept mağaza açmış olacağız’ dedi. İnce önümüzdeki yıllarda Hisar markasıyla kendilerinin de mağaza açacağını ve franchasing uygulamasına geçeçeceklerini dile getirdi.UCUZ MAL RAKİP DEĞİL: Çatal-bıçak-kaşık piyasasında bol miktarda merdiven altı ve uzakdoğu kökenli ‘ucuz’ ürün bulunduğunu vurgulayan İnce, ‘Ancak Hisar olarak ucuz ürünü rakibimiz olarak görmüyoruz’ dedi. İnce, Hisar’ın ucuz ürünle rekabet yerine kendi marka değerini arttırma stratejisi izlediğini, ürün kalitesi ve çeşidini arttırarak bu stratejiyi hayata geçirdiğini söyledi.YÜZDE 25 BÜYÜME: İnce, Hisar’ın önümüzdeki 3 yılda her yıl yüzde 25 büyüme hedefi bulunduğunu söyledi. Geçtiğimiz yıl 20 milyon dolar ciro yapan Hisar’ın bu yıl 25 milyon dolar ciro hedefine koştuğunu vurgulayan İnce, Hisar’ın büyümesinin 2006’da açılacak mağaza ve yapılacak ihracatla devam edeceğini bildirdi. İhracatın Hisar’ın toplam satışları içindeki payının yüzde 15 olduğunu kaydeden İnce, ‘gelecek 3 yılda bu oranı yüzde 25-30’a çıkartmak istiyoruz, bu amacı gerçekleştirmek için çalışıyoruz’ dedi.Çeliğe değerli taş çakmak çok zorÇATAL-kaşık ve bıçaklara Cubic Zirconia taşı mıhlamak oldukça gelişmiş bir teknolojiyi gerektiriyor. Defalarca kullanılıp yıkanan çatal-kaşık-bıçak gibi mutfak eşyalarının üzerine mıhlanan değerli taşın yıpranmaması, kırılmaması, gömüldüğü yerden düşmemesi gerekiyor. Bu nedenle Hisar, çatal-kaşık-bıçağa gömülecek taş olarak dünyanın en sert madenlerinden birisi olan Cubic Zirconia’yı seçti. Cubic Zirconia’nın çeliğe yerleştirilmesi için özel bir teknik kullanıldı. Hisar tarafından kullanılacak taşlar çok ince bir şekilde kesilecek, defalarca yıkanacak, bir gümüş çerçevenin içine oturtulduktan sonra, çelik çatal-kaşık-bıçağa gömülecek.
    Etiketler:

      EN ÇOK OKUNANLAR

        Sayfa Başı