Suzuki, Rönesans rüzgarı ile yüzde 5’lik paya koşuyor

Hürriyet Haber
04.01.2006 - 00:00 | Son Güncelleme: 04.01.2006 - 19:59

2005 yılında ’Rönesans Projesi’ ile gözünü Avrupa pazarına diken ve bu doğrultuda Avrupalı tüketicilerin gönlünü fethedecek otomobillere imza atmaya başlayan Suzuki, 2006 yılında da yeni modelleri ve Türkiye pazarına yönelik yatırımları ile büyümeyi hedefliyor.

2005 yılı içersinde, 1570 adedi Ağustos-Aralık döneminde olmak üzere, toplam 2 bin 107 adet araç satışı gerçekleştirdiklerini belirten Suzuki Otomobil Pazarlama ve Ticaret A.Ş. Murahhas Azası Ali Savcı, 2006 yılında Suzuki Türkiye olarak hem yeni araçların gelişi hem de mevcut araçların pazardaki yerlerini sağlamlaştırması ile Suzuki’nin pazar payının artmaya devam edeceğini kaydetti. Türkiye pazarına yönelik uzun vadeli hedeflerinin ise Suzuki’nin global hedefi olan yüzde 5’lik pazar payına ulaşmak olduğunu söyleyen Savcı, Suzuki Türkiye’nin 2006 yılında yatırımlarının artırarak devam edeceğini vurguladı. 2006 yılı için satış hedeflerinin 4 bin adedin üzerine çıkmak olduğunu belirten Suzuki Otomobil Pazarlama ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürü Koray Batur ise, "Suzuki Türkiye olarak ürün gamımıza yeni eklenecek modeller ve mevcut modellerin yeni versiyonları ile birlikte bu hedefe kolaylıkla ulaşabileceğimize inanıyoruz" dedi. Suzuki’nin 2006 yılında en dikkat çekici modellerinden biri olacak olan SX-4 modeli de, Cenevre Uluslararası Otomobil Fuar’ında tanıtıldıktan sonra Nisan ayında Türkiye’de satışa sunulacak. 2006’da ayrıca yenilenmiş yüzüyle Jimmy, yeni Grand Vitara Diesel ve Suzuki Swift’in 4X4 versiyonu tüketicilerin beğenisine sunulacak.
Etiketler:


    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı