Sütlüoğlu: Çaykur global bir marka yolunda

Güncelleme Tarihi:

Sütlüoğlu: Çaykur global bir marka yolunda
Oluşturulma Tarihi: Aralık 13, 2017 15:49

Sütlüoğlu: Çaykur global bir marka yolunda

Haberin Devamı

Aytekin KALENDER/RİZE, (DHA) – ÇAYKUR Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu, Çaykur’un dünyada global bir marka olma yolunda ilerlediğini açıkladı.

Çay sektörüne ilişkin açıklamalarda bulunan Çaykur Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu, 2017 yılını başarılı çalışmalarla geçirdiklerini belirterek kurumun emin adımlarla yoluna ilerlediğini ifade etti. Sütlüoğlu, “Birkaç yıldır üreticilerimizi mutlu ve huzurlu kılan, ekonomik olarak da refah seviyelerini artıran yepyeni değişim ve dönüşüm uygulamalarımızı hayat geçirmiş olduk. Gece, gündüz demeden uygulamaya geçirmiş olduğumuz bu yenilikleri ve özellikle de yaş çay üreticilerimizin her vesileyle memnuniyetini dile getirdiği randevulu sistem sayesinde huzurlu, verimli bir hasat dönemi geçirdik. Hedefimiz, her hasadın bir öncekinden daha verimli ve faydalı geçmesidir. Çayın Doğu Karadeniz ekonomisinin lokomotif olduğu bilinciyle, hedefimiz doğrultusunda çalışmaya devam edeceğiz” dedi.

GLOBAL BİR MARKA OLMA YOLUNDAYIZ

Çayın aynı zamanda Türkiye’nin de önemli ekonomik güçlerinden biri olduğuna dikkat çeken Sütlüoğlu, şöyle dedi:

“Bu gücümüzü dünyaya göstermek, Türk çayı ve Çaykur markasıyla ülkemizin kalite ve kültür elçiliği yapmak için attığımız adımlar olumlu sonuçlar veriyor. Türk çayı, dünyanın dört bir yanından talep edilir hale geldi. İhracat listemizdeki ülke sayısını bu taleplerle artırmayı hedefliyoruz ve bunun için durmaksızın çalışıyoruz. Global bir marka olma yolunda ilerleyen Çaykur ve didi markalı yüzlerce ürün çeşitlerimizle yurt içinde ki başarımızın yanında, yurt dışında elde etmiş olduğumuz başarılı ciro ve ihracatlarımızı daha da ileri götürebilecek araştırmalara önem veriyor ve yakından takip ediyoruz”

SOĞUK ÇAY İÇİN YENİ ADIM

Uluslararası trendleri takip eden bir yönetim anlayışıyla çalıştıklarını ifade eden Sütlüoğlu, “Türkiye’nin soğuk çayı didi için bir adım daha attık. Dünyanın ve Türkiye’nin en çok kullandığı emojileri belirledik. Mesajların duygusal, pozitif, kolay anlaşılır şekilde tüketici aktarılmasını sağlayan bu emojileri didi ambalajlarına uyguladık. Emoji katkısı, didi  yenilikleri ve dünyadaki trendleri takip etmekle küresel bir marka olma yolunda rakiplerinden geri kalmadığının, risk almaktan çekinmediğinin göstergesidir. Emoji, yurtiçinde olduğu kadar yurtdışında da markanın tanınmasına, büyümesine katkı sağlayacaktır” ifadelerini kullandı.

 

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!