« Hürriyet.com.tr
MENÜ

Süper patlama

Avrupa’da 5 maçta fileleri 18 kez havalandırıp 3.6 gibi bir ortalama yakalayan Cimbom, tarihinin en yüksek rakamına ulaştı.
G.Saray Store’un satışlarında müthiş artışlar oldu. Pazarlama A.Ş 8 milyon TL ciro yaparken, 1 ay dolmadan 20 binden fazla forma satıldı.

Ali Naci KÜÇÜK
SON GÜNCELLEME
G.SARAY, Frank Rijkaard yönetiminde gol patlaması yaşarken, bu başarının yansımasıyla kulübün gelirleri de katlanarak artmaya başladı. Hollandalı teknik adamla Avrupa arenasında çıktığı 5 resmi maçta fileleri 18 kez havalandırarak 3.6 gibi müthiş bir ortalama yakalayan sarı kırmızılılar, UEFA Kupası’nı kazandığı dönemdeki başarısını bile (17 maçta 29 gol ve 1.7 ortalama) geride bırakarak tarihinin en yüksek rakamına ulaştı.

G.Saray’ın futbol takımıyla elde ettiği bu başarı, saha dışına da yansırken yüzyılın rekorlarını kırıp kasanın dolmasına neden oldu. G.Saray Store’un satışlarında müthiş artışlar olurken Pazarlama A.Ş ağustos ayında kendi rekorunu kırarak 8 milyon TL ciro yaptı, 1 ay dolmadan 20 binden fazla forma satıldı.

Avrupa serüvenine 1956 yılında Dinamo Bükreş maçı ile start veren Cimbom, 53 yıllık süreçte gol bakımından böylesine bir başarıya ulaşmamıştı. Hollandalı teknik adamla çıkılan Avrupa kupası maçlarında sırasıyla Kazakistan’ın Tobol takımını 1-1 ve 6-0’lık sonuçlarla safdışı bırakan, ardından İsrail’in Maccabi Netanya ekibini 4-1 ve 6-0’la darmadağın eden Aslan, son olarak da Estonya’nın FC Levadia Tallin takımına sahayı dar edip 5-0’la evine yollayıp, UEFA Avrupa Ligi’nde gruplara kalmayı büyük ölçüde garantiledi.

Satılan 20 bin formanın yüzde 68’i mor

G.S Store mağazaları ağustos ayında tarihinin en yüksek ciro rakamına ulaşırken Pazarlama AŞ’nin bu ay yaklaşık 8 milyon TL ciro ile rekor düzeyde kapattı. 27 Temmuz’dan bu yana satışa çıkan 2009-2010 sezonu formalarının satışında da büyük bir patlama yaşandı. G.Saray Kulübü’nün Adidas firmasına 13 sipariş yenilediği ve satışların 20 bini aştığı kaydedildi. Sarı kırmızılıların 20 bini aşan yeni sezon forma satışlarının yüzde 68’lik diliminin ise 2288 kod isimli mor formaya ait olduğu açıklandı. G.Saray’ın geçen yıl çıkardığı turuncu formaya oranla daha çok ilgi gören mor formaların 3 kat daha fazla satış rakamına ulaştığı, pazarlama tarihinde internetten satış rekorunu da kırdığı ifade edildi.

Gelişmelerden son derece memnunuz

Store’lara olan yoğun ilgi nedeniyle sarı kırmızılı futbolcuların bile yakınlarına vermek için forma bulmadıkları ifade edildi. Levadia zaferinden sonra G.Saray Kulübü’nden futbolcularına toplam 20 formanın gönderildiği belirtildi.

Sarı kırmızılı taraftarların gösterdiği ilgiye teşekkür eden G.Saray Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi ve Pazarlama A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Cemal Özgörkey, “Taraftarımıza çok teşekkür ediyoruz. Mor forma ilk çıktığında çok eleştirilmişti. Ancak onlar mor formaya sahip çıktı. Artık G.Saray taraftarları korsan ürün yerine G.S Store’lardan alışveriş yapıyor. Biz bunları takip ediyoruz ve gelişmeler bizi çok memnun ediyor” diye konuştu.

Bunları da Beğenebilirsiniz