Gündem Haberleri

GÜNDEM

    ‘Süper markalar’ı dünya vitrinine çıkardılar

    Hürriyet Haber
    05.10.2005 - 00:00 | Son Güncelleme:

    Dünyanın 48 ülkesinde faaliyet gösteren İngiliz şirketi Superbrands International, Türkiye’nin süper markalarını açıkladı. Superbrands, Hürriyet’in de arasında bulunduğu 89 süper markayı, tüm dünyaya tanıtacak.İNGİLTERE merkezli bağımsız bir marka değerlendirme kuruluşu olan Superbrands International, Türkiye’nin süper markalarını açıkladı. İlk kez gerçekleştirilen bir organizasyonla Türkiye’de yer alan ulusal ve uluslararası markalar arasından 89 markayı süper marka olarak belirleyen Superbrands, bu markaları uluslararası ağı aracılığıyla dünyaya duyuracak. MÜZAKERELERE DENK GELDİ: Superbrands International Başkanı Bill Colegrave, 11 yıldan beri dünya çapında örgütlenmiş olan şirketin Türkiye’ye de gelmesinden duydukları mutluluğu dile getirdi. Doğuş Holding Yönetim Kurulu Üyesi Aclan Acar da Türkiye’nin markalaşma yolunda katettiği mesafenin altını çizdi.SÜPER MARKALAR KİTABI: Süper markalar, belirlenen kriterler doğrultusunda Türkiye’de yer alan ulusal ve uluslararası markalar arasından seçildi. Türkiye’nin süper markaları arasına girerek programa katılma hakkı kazanan markalar için bir kitap basıldı. Dünyanın önemli başkentlerini ve Türkiye’de siyasi iş ve akademik çevrelere dağıtılacak kitap Türkiye’de DNR mağazalarında da satışa sunulacak. Aralarında Hürriyet’in de bulunduğu 89 markanın seçimini 14 kişilik seçici kurul gerçekleştirdi.SUPERBRANDS LOGOSU: Süper markaların taşıyacağı Superbrands Logosu hakkında verilen bilgi ise şöyle: ‘Bu logo, tüketicilerde kalite ve güven unsurlarını çağrıştırıyor. Aynı zamanda dayanıklılık, geniş kitlelerce kullanım, hijyen gibi tüketici beklentilerini karşılayan markaların bu logoyu taşıyacağını düşündürüyor.’‘SÜPER’ MÜŞTERİYİ ETKİLİYOR: GFK Türkiye’nin yaptığı araştırma sonuçlarına göre süper marka ise tüketici de şu etkiyi yaratıyor: ‘Bir marka süper olarak nitelendirildiğinde markanın tüketicinini satın alma kararında etkisi yüksek olan tüm faktörleri taşıdığı algılanıyor.’Superbrands International kimdir İNGİLTERE merkezli Superbrands International 48 ülkede faaliyet gösteren bağımsız bir marka değerlendirme kuruluşu. 11 yıldan beri çalışmalarını sürdüren şirket, dünyada markalaşma konusunda bağımsız bir otorite ve hakem konumunda bulunuyor. Şirket konusunda tek otorite oldugu için kendisi de dünyada bir süper marka olarak tanınıyor. Türkiye’nin süper markalarıAk EmeklilikAkbankArçelikArtemaArzumATVAveaAygazBaklavacı Güllüoğlu-Faruk GüllüBanvitBaşak EmeklilikBaşak SigortaBekoBeymenBil’sBonus CardBoschÇanakkale Seramik ve KalebodurÇilek Genç OdasıDagiDamat-Tween-ADVDemirdökümDesaDışbankDivanDoğuş OtomotivDolucaDoveEfes PilsenEtiFabrikaFiatFinansbankFord OtosanGoldaşGrub Florance NightingaleGüral PorselenHillsideHürriyetIntercity Rent A CarİzocamJacobsJumboKanal DKavaklıdereKnorrKoç AlianzKoç ÜniversitesiKoçbankKoskaMilliyetNetworkNTVOmoOnur AirOpelÖzdilekPakpenPelitPetrol OfisiPolisanPraktikerSabahSeturSoyakStarbucks CoffeeSuperfreshT-BoxTamekTeknosaThe Marmara OtelTurkcellTürkiye İş BankasıVaillantVIP TurizmVitrAWorldYapı KrediYeni RakıYurtiçi Kargo
    Etiketler:

    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı