ANKARA HABERLERİ

Sosyal medya şikayet hattı

Hürriyet Haber
21.08.2012 - 00:00Son Güncelleme :
Hürriyet Haber

YENİMAHALLE Belediyesi, vatandaşlardan gelen şikayetlere kısa sürede cevap verebilmek amacıyla sosyal medya şikayet hattı uygulamasını başlattı. Sosyal medya projesi ile Yenimahalleliler’e tek tek ulaşmayı hedeflediklerine dikkat çeken Belediye Başkan Yardımcısı Şenol Balaban, “Sosyal medyanın hayatımızın içine bu kadar girmiş olması ve internetin artık telefonlara kadar yayılmış olması nedeniyle böyle bir projeye başladık. Artık hemşerilerimiz sosyal medya aracılığıyla bütün sorularını ve şikâyetlerini bize ulaştırabilecekler ve en kısa sürede bu iş için kurduğumuz ekip, soruları yanıtlayacak. Yenimahalle Belediyesi bir tık ötede vatandaşa hizmet verecek” dedi.
 
Facebook’dan canlı yayın

Projenin diğer ayağında ise belediye etkinliklerine ve konserlerine katılamayanlar için facebook üzerinden canlı yayın yapılacak. Yeniliklere açık bir hizmet anlayışı ile hareket ettiklerini belirten Balaban, “İnternetin ve sosyal medyanın gücünü görmezden gelemeyiz. Klasik yöntemlerin yanı sıra teknolojiyi sonuna kadar kullanmayı hedefliyoruz. E-belediyeciliği üç yıldır başarılı bir şekilde kullanıyoruz. Şimdi de sosyal medya üzerinden vatandaşlarımız ile birlikte olacağız” dedi.

Etiketler:

Yasal Bilgilendirme

Ankara haberleri Hürriyet yerel haberler sayfasında. Haber ajanslarının Ankara ilinden Sosyal medya şikayet hattı hakkında ilettiği tüm haberler hurriyet.com.tr farkı ile sizlere ulaştırılıyor. Bu haber ilk olarak 21 Ağustos 2012 tarihinde saat 00 00’de yayınlandı. Son dakika gelişmesi oldukça Sosyal medya şikayet hattı haberi güncellenecektir.



ANKARA NAMAZ VAKİTLERİ

13 Aralık 2017, Çarşamba
  • İmsak
    06:08
  • Guneş
    07:55
  • Öğle
    12:54
  • İkindi
    15:17
  • Akşam
    17:32
  • Yatsı
    19:07
Sayfa Başı