“Sizi hayal kırıklığına uğratıyoruz”

hurriyet.com.tr/EKONOMİ
13.10.2011 - 10:54 | Son Güncelleme: 13.10.2011 - 11:08

Kanadalı akıllı telefon üreticisi RIM, Avrupa’da üç gündür devam eden hizmet sorunu nedeniyle kullanıcılarından özür diledi.

RIM’in hisseleri ABD borsalarındaki işlemlerde yüzde 2.2 değer kaybederken, şirketin bu yılki kaybı yüzde 59 oldu.

         

RIM’den yapılan açıklamada, “Şu anda sizi hayal kırıklığına uğratıyoruz” ifadesi kullanıldı.           

 

Şirket, BlackBerry Messenger hizmetinin ABD, Kanada ve Latin Amerika’daki hizmetlerinde yaşanan sıkıntıları ve Avrupa, Hindistan ve Ortadoğu’daki ürünlerin internete bağlanamama sorunu derinden incelediklerini belirtti.  

    

Güvenilir e-posta hizmetleriyle ünlenen şirket, son dönemde Apple’ın ürettiği dokunmatik ekran akıllı telefonlarla rekabet etmekte zorlanıyordu.

 

BlackBerry telefonlarında yaşanan sıkıntılar tam da RIM’in Kuzey Amerika’da düşen satışlarını karşılayan ve satışların daha fazla olduğu bölgelerde gerçekleşti.

 

BlackBerry telefonlarda sıkıtılar Avrupa ve Asya’da bu hafta başında patlak verdi.   

 

Etiketler:


    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı