Gündem Haberleri

GÜNDEM

    Sınırsız iletişim

    Hürriyet Haber
    04 Kasım 2001 - 14:33Son Güncelleme : 04 Kasım 2001 - 14:33

    Geçtiğimiz yıl Borusan Holding ile 'evlenen' Time Communication büyüme sürecine çalışan sayısını son bir yılda yüzde 33 artırarak başladı. Şirket, sunduğu çözümlerle ofis telefonuna gelen çağrılara internet üzerinden yanıt verilmesini sağlıyor, çağrıları otomatik olarak cep telefonuna bağlıyor, telefon konuşmalarını elektronik posta kutusundan dinleme imkanı sunuyor.

    'İş hayatına' 1988'de adım atan Time Communication geçtiğimiz yıl Borusan'la 'yollarını birleştirdi'. Şirket, yurtiçi ve yurtdışında orta ve büyük ölçekteki firmalara telekomünikasyon altyapısı sağlıyor. Borusan'la yaptığı işbirliği sonucunda orta ölçekli şirketlere yönelik iletişim çözümleri sunuyor.

    Time'ın hizmetleri üç ana başlık altında toplanıyor: Sekretel, etkileşimli sesli karşılama sistemi ve tümleşik mesajlaşma.

    'Sekretel', otomatik çağrı yönlendirme sistemi olarak çalışıyor. Sistem ofisinizde olmadığınız zamanlarda gelen çağrıları cep telefonunuza ya da tanımladığınız başka bir telefona bağlayarak arayan kişilerin nerede olursanız olun size ulaşmasını sağlıyor.

    'Etkileşimli sesli karşılama sistemi' (Interakting Voice Response) ile bilgisayarınız, arayan kişinin ne istediğini algılıyor ve bu isteklerine sesli cevaplar verebiliyor. Ayrıca yapılan aramaların kaydını da tutuyor.

    Şirketin üçüncü ana hizmet kolu 'tümleşik mesajlaşma' (Unified messaging), 'müşteri merkezi' (contact center) ve 'yüksek iletişim sunucusu'ndan (Advanced Communication Server) oluşuyor.

    Tümleşik mesajlaşma, telefonunuza gelen mesajları bilgisayarınızdan dinlemenizi sağlıyor. Yeterli telekomünikasyon altyapısı kurulduğu takdirde tümleşik mesajlaşma sistemiyle bir kişi dünyanın herhangi bir ülkesinde ofis telefonuna gelen aramalara ulaşabiliyor. Sistem internet üzerinden faks gönderilmesini de sağlıyor.

    Müşteri Merkezi (Contact Center) şirketin müşteri ilişkileri çözümleri ayağını oluşturuyor. Şirketlere müşterilerini 'tanıyarak' ihtiyaçlarına uygun hizmetleri sunma imkanı veriyor.

    Yüksek İletişim Sunucusu (Advanced Communication Service) şirketlerin kullandıkları temel sistemlerle Time'ın sunduğu çözümlerin uyumlu olarak çalışmasını sağlıyor. Telefon arama kayıtlarının kaydı ve yapılan konuşmaların elektronik posta sunucusu üzerinden sağlanması bu sistemle gerçekleşiyor. Time bu konuda Microsoft ve Intel ile birlikte çalışıyor.

    Time’ın müşterileri arasında her sektörden orta ve büyük ölçekli şirketler bulunuyor. Toplam 43 çalışanı olan şirketin Genel Müdürü Coşkun Yıldız, Türkiye'de 'etkileşimli sesli karşılama' alanında hizmet veren en iyi şirket olmayı amaçladıklarını belirtiyor: ‘‘Tümleşik mesajlaşma çözümlerimizin dünya çapında sistemler olduğuna inanıyoruz. Bu sistemlerimizle yurtdışında rekabet edebilecek güce sahibiz. Yurtdışındaki en yakın rakiplerimiz Netsentrix, Artisoft gibi firmalar. Time hedefleri doğrultusunda büyüyecek. Büyümeye çalışan sayımızı artırarak başladık. Çalışan sayımızı yüzde 33 artırdık.‘‘
    Etiketler:
    

      EN ÇOK OKUNANLAR

        Sayfa Başı