Silk&Cashmere’de ‘rönesans’ dönemi

Hürriyet Haber
11.09.2014 - 01:01 | Son Güncelleme: 10.09.2014 - 22:29

DÜNYANIN en zengin saf kaşmir koleksiyonu üreten markaları arasında yer alan Silk & Cashmere’in yönetimine ikinci nesil imzasını atıyor.

Ayşen Zamanpur tarafından kurulan marka yönetime yeni katılan Ferhat Zamanpur ile yenileniyor. Markadaki değişimi anlatan Ayşen Zamanpur, “Yıllardır hep ikinci neslin gelip değişimi başlatmasını istedim. Kaliteyi ve sadık müşterilerimizi koruyarak daha yeni ve genç kitleleri de kendimize çekeceğiz” diye konuştu.
22 yıl önce kurulan ve bugün 26 ülkede 200’den fazla satış noktasında faaliyet gösteren Silk & Cashmere, “rönesans” isimin verdiği bir dönüşüm başlattığını duyurdu. Ayşen Zamanpur, 500 gün süren ve 2 milyon dolarlık bütçeyle yönetilen süreci şöyle anlattı: “İkinci nesilin yönetime katılmasıyla birlikte büyük bir dönüşümü başlattık. Oğlum Ferhat dönüşüme kendisi inandı ve bizi de inandırdı. Kalıcılık, kalite, prestij, başarılı girişim gibi özdeşleştiği-miz değerleri çok önemsiyoruz. Hem yönetimde hem de dış dünyaya açılan yüzümüzde önemli değişiklik yapıyoruz. Gerçek bir dünya markası olmaya yönelik tüm koşulları sağlayacak bir değişim dönemine giriyoruz. Rönesans sanattır, felsefedir, uyanıştır, değişimdir. Ama aslında insanı öne çıkartmıştır.”

360 DERECE DEĞİŞİM

Markada dönüşümü başlatan Ferhat Zamanpur ise konuşmasında, tüm dünyada özellikle son 5 yılda markaların önemli ölçüde değiştiğini anlatarak şöyle konuştu:
“Özellikle dizayn ve tarzların daha sadeleştiğini görebiliriz. Tüm bu değişimi yakından izlerken bizim markamız için de bir şeyler yapmamız gerektiğine inandım. Zaman içinde herkesi bu değişimin gerekli olduğuna inandırmaya çalıştım. 360 derece yapılan bu dönüşümü her alanda farkedilir kılıyoruz. Gerçekleşen bu değişim pazarlama stratejilerinden büyüme planlarına, görsel standartlarından mağaza dekorasyonuna, koleksiyonlarından logoya kadar markanın her detayını kapsıyor.”

Sürpriz isimlerle işbirliği yolda

SILK & Cashmere Genel Müdüdür Yardımcısı Ferhat Zamanpur, dönüşüm sırasında Louis Vuitton, Gucci ve Christian Dior’un danışmaları ile çalıştıklarını belirterek, “Çekimlerimizden koleksiyonumuza kadar değişimi her noktada müşterilerimiz görecek dedi. Zamanpur, ayrıca yakın bir zamanda ismini açıklamadıkları 30 yaşın altında olan ünlü bir Hollywood yıldızı ile markanın tanıtımı için çalışacaklarını anlattı.

Etiketler:


    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı