‘Şıkıdım’lı tanıtıma İngilizler'den ödül

Hürriyet Haber
14 Mayıs 2000 - 00:00Son Güncelleme : 14 Mayıs 2000 - 00:01

TÜRK turizmini geliştirmek ve Türkiye'yi tanıtmak amacıyla 2000 yılı turizm sezonu için hazırlanan ve ünlü pop şarkıcısı Tarkan'ın Şıkıdım şarkısının yer aldığı reklam filmi, İngiliz SKY TV tarafından ‘yılın en başarılı stratejik kampanyası’ seçildi.

SKY TV'nin ödülü dün Londra'da yapılan bir törenle Türk yetkililere verildi. Türkiye'nin Londra Büyükelçisi Korkmaz Haktanır'ın da hazır bulunduğu Cafe Royal'deki törende ‘en başarılı stratejik kampanya’ ödülünü SKY TV yöneticilerinden Peter Berkley'in elinden alan Turizm Müşaviri Savaş Küce, reklamın asıl başarısının bu yılki turizm sezonunda yaşanacak hareketlilikle ortaya çıkacağını bildirdi.

DDF tarafından hazırlanan ve Tarkan'ın, Avrupa'da da ünlü ‘Şıkıdım’ adlı şarkısı eşliğinde Türkiye'nin birbirinden güzel görüntülerini içeren reklam filminde, ‘Ritmi yakalayın, Türkiye’nin tadını çıkartın' sloganı kullanılıyor.

Türkiye bu yıl ilk defa 100 milyon dolarlık bir bütçeyle dev bir tanıtım kampanyası yapıyor. Küce, bütçenin kalan 20 milyon dolarlık kısmıyla ikinci bir reklam kampanyası daha yapılacağını, burada da ‘Kadın Gözüyle Türkiye’ temasını işleyen ve Fahir Atakoğlu'nun müziğini yaptığı bir başka filmin kullanılacağını kaydetti.

Etiketler:


    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı