Gündem Haberleri

    Sanal kimlik danışmanı

    04.11.2001 - 14:34 | Son Güncelleme:

    Magiclick, şirketlerin sanal kimliğini yeniliyor. Önce hizmet vereceği şirketin pazarlama stratejilerini 'öğreniyor' ardından, bu şirkete vereceği tasarım, yazılım, güvenlik denetimi ve e-pazarlama danışmanlığı hizmetini bu stratejilerle 'uyumlandırıyor'.


    İçerik yönetimi, dijital güvenlik denetimi, web yazılım desteği, tasarım, veri tabanı, e-pazarlama danışmanlığı alanında hizmet veren Magiclick, sunduğu çözümlerle şirketlerin sanal kimliğini oluşturmayı hedefliyor.

    Murat Kalaora, Renee Tiyano ve Erich Horsley adlı üç genç girişimci tarafından 1996'da kurulan şirket, ABD merkezli başladığı 'iş hayatına' 1998'den bu yana Türkiye'de devam ediyor. Magiclick, Akbank, Dışbank, Digiturk, Finansbank, GlaxoSmithKline, Intel, McDonald's, Şişecam, TEB Yatırım, Tekstilbank, Vestel ve Yapı Kredi Bankası'nın web danışmanlık hizmetlerini yürütüyor.

    Macigclick bir şirketle çalışmaya başlamadan önce, şirketin web sitesini kullanarak varmak istediği hedef hakında bilgi alıyor. Şirketin hedef kitlesini, pazarlama stratejilerini ve sektörde almak istediği konumu öğreniyor.

    Daha sonra şirketin internette nasıl temsil edileceğine karar veriliyor. Tüm bu bilgiler sonucunda şirketin bir yıllık e-pazarlama planı hazırlanıyor.

    Magiclick Genel Müdürü ve Ortağı Murat Kalaora amaçlarının şirketin kurumsal kimliklerini internete en doğru şekilde yansıtmak olduğunu belirtiyor: ‘‘Yazılım ve tasarım alanında hizmet veriyoruz. Türkiye'de bu iki hizmeti veren şirket sayısı olduça az.‘‘

    Magiclik bir şirketin web sitesini tamamladıktan sonra piyasada ve şirketteki değişikliklerin siteye yansıtılması için çalışıyor. Şirketin yönetici ortağı Renee Tiyano'ya göre Magiclik'in asıl işlevi sitenin yayına geçmesiyle başlıyor: ‘‘Şirketler birçok bilgiyi kendileri güncelleyebiliyor. Onlara böyle bir hizmet sunuyoruz. Ancak bizim hizmetimiz de sürüyor. Şirkette ya da iş dünyasında meydana gelen değişimlerin en kısa zamanda web sitelerine yansıması konusunda pazarlama desteği veriyoruz.‘‘

    Magiclik'in müşterilerine sunduğu hizmetlerden bir diğeri web denetimi. Şirket, firmaların web sitelerindeki boşlukları bularak bu boşlukların giderilmesi için onlara yol gösteriyor. Kalaora, bir web sitesinin tam anlamıyla güvenli olmasının mümkün olup olmadığı sorumuza 'kesinlikle hayır' yanıtını veriyor: ‘‘Bir sitenin tam anlamıyla güvenli olması imkansız. Ancak sitenin korunması için daha iyi yatırımlar yapılırsa sitenin çökertilmesi zorlaşır. Biz bu anlamda müşterilerimize aylık raporlar sunuyoruz. Yeni bir virus ortaya çıkınca siteyi incelemeye alıyoruz.‘‘
    Etiketler:
    

    EN ÇOK OKUNAN HABERLER

      Sayfa Başı