Retweet yap müşteri kap

Hürriyet Haber
24.09.2013 - 00:56 | Son Güncelleme:

Müşteri ilişkileri uzmanı Rogers yeni dönemi açıkladı.

Sosyal paylaşım sitelerinin kullanımının yaygınlaşmasıyla beraber şirketlerin müşteri ilişkileri değişmeye başlıyor. Müşteri ilişkileri konusunda dünyanın önemli isimleri arasında yer alan Peppers & Rogers Group’un kurucu üyesi Martha Rogers, sosyal medya çağında ayakta kalmak isteyen şirketler için önemli bilgiler paylaştı. Bugün düzenlenecek ICT Summit NOW Bilişim Zirvesi 2013 için İstanbula gelen Rogers, eskiden pazarlamacıların kitle iletişim reklamlarını kullanarak satış yapmaya çalıştığını ancak teknolojiyle bunun tamamen değiştiğini söyledi. Rogers, “Şirketler, artık ‘bulut’taki büyük verileri analiz ederek her bir müşterileri için farklı çözümler üretebiliyor. İşin diğer bir boyutunda ise sosyal medya ile birlikte müşteriyleriyle her zaman birbiriyle iletişime geçme imkanı buldu. Bu artık şirketlerin saklanamayacağı anlamına geliyor. Şirketin müşterilerine karşı iyi veya kötü tutumları her zaman bilinebiliyor” dedi. Yeni iletişim dünyasında şefaflık çağına girildiğini ifade eden Rogers, “Öncelikle müşterilerin dinlenmesi gerekiyor. Müşteriler olumlu şeyler söylüyorsa indirim veya kampanya söylemek hata olur. Bunun yerine retweet etmek gibi müşterilerin fark edildiğini hissettirmek gerekiyor” dedi.

Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı