Reklamda gazetenin önemi giderek artıyor

Hürriyet Haber
20.03.1999 - 00:00 | Son Güncelleme:

Hürriyet Bilgi Platformu programı çerçevesinde düzenlenen, 'Basında Reklam Etkinliğini Artırmanın Yolları' konulu seminere katılan, Reklamcılar Derneği Başkanı Hulki Aktunç, reklamverenle medya arasındaki ilişkinin bilgilendirme temeline dayalı olduğunu söyledi. ‘‘Reklamvereni bilgilendirdiğiniz oranda reklam satışı gerçekleştirirsiniz’’ diyen Aktunç, doğru reklamla tüketici, doğru pazar araştırması ile de reklamveren arasında bir bağ olduğunu söyledi.

Aktunç, Türkiye'de reklam pazarı ve reklamın etkileri konusunda daha fazla araştırma yapılarak reklam sektörünün büyütülebileceğine işaret etti.

Hürriyet Gazetesi Reklam Grup Başkanı Ayşe Sözeri Cemal yaptığı açılış konuşmasında, Türkiye'nin hızla pazar ekonomisinden pazarlama ekonomisine geçtiğini ifade etti. Medyanın da aynı şekilde bu dönüşümden, payını aldığını vurgulayan Cemal, Hürriyet'in bu dönüşümü en iyi takip eden gazete olduğunu söyledi. Seminere katılan konuşmacılar arasında yeralan Alman ZNG Medya Planlama Şirketi Planlama Grup Başkanı Sabine Holicki ve Hollanda Cebucco Pazarlama Direktörü Bert Niewold, televizyon ve internetin ortaya çıkışının gazetelerin önemini ortadan kaldırmadığını aksine reklamverenler açısından gazetelerin daha da önem kazandığını vurguladılar.



Etiketler:


EN ÇOK OKUNANLAR

    Sayfa Başı