Reklamcılar Galatasaray'ı örnek aldı

Hürriyet Haber
24.05.2000 - 00:00 | Son Güncelleme: 24.05.2000 - 00:01

DEĞİŞEN ekonomik yapı, alışveriş biçimleri ve Türkiye'nin Avrupa Birliği'ne adaylık süreci sonunda beklenen entegrasyon, Reklamcılar Derneği'nin gündemini değiştirdi. Dernek, Türkiye'nin uluslararası arenada güçlü bir imaja sahip olması için üretici ve medya kuruluşları ile güçbirliğine gidecek. 14 Haziran'da sahiplerini bulacak olan Kristal Elma öncesinde bir basın toplantısı düzenleyen Reklamcılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Faruk Atasoy, kendilerine örnek olarak Galatasaray'ı gösterdi.

Markanın sadece ürünler için olmadığını vurgulayan Atasoy, ‘‘Önce Türkiye'nin bir markası olmalıdır. Bunu aldığı UEFA şampiyonluğu ile Galatasaray başardı. Galatasay bugün, Türkiye kökenli uluslarası bir marka olma yolunda’’ dedi. Bunun için güçlü bir reklam endrüstrisi gerektiğini vurgulayan Atasoy, bunun için bir dizi konferans vereceklerini açıkladı. Atasoy, ilkini 13 Haziran'da İstanbul'da yapacakları konferanslara Anadolu'nun değişik şehirlerinde devam edeceklerini söyledi.

Marka yaratırken reklam ve imajın süreklilik ile desteklenmesinin vurgulandığı toplantıda, Reklamcılar Derneği Genel Sekreteri Çetin Ziylan, Türkiye'de bu gerçeğin henüz yeterince alğılanamadığını söyledi.

Etiketler:


    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı