Türkiye'nin en iyi köşe yazarları en güzel köşe yazıları ile Hürriyet'te! Usta yazarlar ve gündemi değerlendiren köşe yazılarını takip edin.

Reklam kuşakları son günlerde çok keyifli

Son günlerde ekranlarda eğlenceli, keyifli ve bir o kadar da hedefi 12’den vuran reklamlar yayınlanıyor. Vodafone ve Autopia reklamları gibi…

Uçan adam Sabri'yi artık tanımayan yok. Hani çıktığı programlarda kendince havada durması, herkese göre zıplamasıyla meşhur olan Sabri.
Sabri şimdi de Vodafone'un yeni reklam film'inin konusu.
Vodafone'un yeni reklam filminde Şafak Sezer, Vodafone'un kampanyaları karşısında yerinde duramıyor ve Sabri gibi zıplamaya başlıyor. Dekorasyon olarak Sabri'nin ilk olarak atladığı Esra Ceyhan'ın programının dekorasyonun aynısı yapılmış.
İnternet ve basındaki reklama ilişkin yorumlara bakılırsa, Şafak Sezer’li Vodafone'un bu yeni reklamı acaba bundan sonraki reklamda ne olacak merakını uyandırıyor.
Son günlerde ilgi çeken diğer kampanya da Türkiye’nin ilk, Avrupa’nın ise en büyük otomobil alışveriş merkezi olma özelliği ile tematik alışveriş merkezi konseptine farklı bir bakış açısı ve soluk getiren Autopia’nın üç farklı versiyondan oluşan reklamları.

Türk usulü çay içen İngilizler, pizzayı üzerine limon sıkarak lahmacun gibi yiyen İtalyanlar, janti Türk gençleri gibi Fransız delikanlılar…

Eksen olarak bana biraz Mavi’nin “Çok oluyoruz”, Cola Turka’nın çıkış kampanyalarını hatırlatsa da reklamlar hem komik, hem eğlenceli hem de mesajların verilmesi açısından oldukça başarılı…

Uluslararası Gayrimenkul Ödülleri’nde kazandığı Avrupa’nın 2010 yılındaki en iyi mimari projesi ödülü ile Avrupalıların Autopia projesi karşısında yaşadıkları şaşkınlık reklamın ana fikri ile sergileniyor. Autopia reklam kampanyasında “Bu sefer biz yapıyoruz, onlar konuşuyor” diyor…

İtibar mercek altında

Türkiye İtibar Zirvesi bugün Esentepe Point Otel’de başlıyor. İş, medya ve iletişim dünyasından çok sayıda seçkin konuşmacının söz aldığı zirvede iş dünyasının son yıllardaki en önemli gündem maddelerinden biri olan “itibar yönetimi” kavramı mercek altına alınıyor.

İletişim ve algı yönetimi konusunda bir ihtisas zirvesi niteliğindeki etkinlikte öne çıkacak başlıklardan biri de tartışmaya açılacak olan “Türkiye İtibar Endeksi”ne ihtiyaç konu başlığı olacak.

İletişim sektörünün merakla izleyeceği zirvede iş dünyasına ufuk açacak başarı hikayeleri ve oturumlar yer alacak.


Ertan Acar’ı Hürriyet Benim Sayfam veya http://www.facebook.com/ertanacar001 ya da http://www.twitter.com/ertanacar’dan takip edebilirsiniz...

X