Gündem Haberleri

    Reklam ajanslarının yükü artacak

    AA
    08.10.2005 - 15:38 | Son Güncelleme:

    Reklamcılar Derneği ve Reklamcılar Vakfı Genel Müdürü Ayşegül Molu, Türkiye'nin AB'ye uyum sürecinde, Türkiye'de yabancı ortaklıkların çoğalması ile reklam ajanslarının yükünün de artacağını bildirdi.

    Molu, AA muhabirine yaptığı açıklamada, yabancı yatırımcıların hızlı bir şekilde giriş yapacağı Türkiye'de, markalaşma süreçlerinin ne olduğunu bilen reklam ajanslarına ihtiyaç bulunduğunu söyledi. Vakıf Genel Müdürü Molu, “Bir-iki parlak cin fikir değil, bir markanın tüm ihtiyaçlarını karşılayan ajans donanımları lazım. Hedef kitleyi izleyebilen, okuyabilen, pazarlama stratejileri hakkında fikri olan, yönlendirmeyi yapabilecek ajans yapılarının oluşturulması gerekiyor” dedi.

    “REKLAMCILIK SEKTÖRÜ HUKUKSAL ALTYAPI AÇISINDAN AB'YE HAZIR”

    Ayşegül Molu, sektörde faaliyet göstermek isteyen müesseselerin, yalnızca yaratıcılık peşinde koşmalarının yeterli olmayacağını, aynı zamanda çok ciddi pazarlama donanımına ihtiyaç olduğunu kaydetti.

    Böylesi ciddi yapılanmaları talep edecek yabancı ortaklı işletmelerin çoğalacağına dikkati çeken Molu, Türkiye'de reklamcılık sektörünün hukuksal altyapı açısından AB'ye hazır olduğunu ifade etti.
    Ayşegül Molu, şöyle konuştu: “Reklam sektöründe müktesebat açısından hazırlıklar çok önceden başladı ve sürüyor. Fakat ajansların ve bu işi yapan kuruluşların iç donanımları ve pazarlama iletişimi konusunda büyük çaba sarfetmeleri gerekir.”
    Etiketler:
    

    EN ÇOK OKUNAN HABERLER

      Sayfa Başı