Radyoda reklam yatırımları 220 milyon lirayı aştı

Güncelleme Tarihi:

Radyoda reklam yatırımları 220 milyon lirayı aştı
Oluşturulma Tarihi: Mart 25, 2017 21:54

MALİYETİ daha düşük, erişimi en yüksek ikinci mecra olan radyo, 2016 yılında reklamverenlerin en çok tercih ettiği alanlardan biri oldu.

Haberin Devamı

2016’da radyo mecrasına yapılan reklam yatırımlarının ciddi boyutlara ulaşması, mecranın etkisini ve erişim gücünü bir kez daha gözler önüne serdi. Radyo mecrasının büyük atılım yaptığı 2016 yılında, reklam yatırımları dikkat çekici boyutlara ulaştı. Radyo Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) beyanlarına dayanarak 2016 yılı mecra yatırımlarında radyonun payı TRT dahil toplam 220 milyon 701 bin 332 TL oldu. Ulusal Radyo Yayıncıları Derneği (URYAD) Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve Basın Sözcüsü Olcay Akay yaptığı açıklamada; “Hem Türkiye hem de medya adına çok büyük zorluklardan geçilen bir yılın ardından ulaşılan bu rakam, radyo adına çok büyük bir başarı oldu” dedi. 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!