Promotürk 2014'te 100 milyon liralık iş hacmi oluştu

AA
10.09.2014 - 00:56 | Son Güncelleme:

Promosyon Ürünleri İmalatçıları ve Satıcıları (PROMOTÜRK) Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Ercan Güler, 29. Uluslararası Kurumsal Promosyon Ürünleri Fuarı "Promotürk 2014"te 100 milyon liralık potansiyel iş hacmi oluştuğunu belirtti.

PROMOTÜRK Derneği'nden yapılan açıklamaya göre, bu yılki teması "Promosyonda Inovasyon" olan 29. Uluslararası Kurumsal Promosyon Ürünleri Fuarı "Promotürk 2014", 4-7 Eylül tarihlerinde gerçekleştirildi. Son yıllarda sürekli ivme kaybeden ve geçen yıl tek salonda yapılan fuar alanı, bu yıl iki salona çıktı. İlk kez fuar alanında konser de yapılan fuarda, Türk Pop ve Latin müziği sanatçısı Ege, katılımcı ve ziyaretçilere şarkılarını seslendirdi.

Açıklamada görüşlerine yer verilen PROMOTÜRK Yönetim Kurulu Başkanı Ercan Güler, fuarın bugüne kadar devamlı küçüldüğünü dile getirdi. Güler, "Sürekli kan kaybeden promosyon fuarı, geçen yıl tek salona kadar düşmüştü.
Göreve geldiğimiz günden itibaren devamlı üyelerimizle birlik ve beraberlik içinde kararlar aldık. Bunun ilk meyvesini önceki gün sona eren fuarda gördük. Fuardaki salon sayımızı ikiye çıkarttık" ifadelerini kullandı.

Güler, eski katılımcıların çoğunun fuara katılmadığını aktararak, fuara katılan firmaların yüzde 90'ının daha önce bu fuara katılmadıklarını aktardı.

Yapılan bağlantıların, tüm katılımcı firmaların yüzünü güldürdüğüne dikkati çeken Güler, şunları kaydetti:

"Fuarda 100 milyon liralık potansiyel iş hacmi oluştu. Umuyorum ki önümüzdeki yıl daha büyük salonlarda yapmayı planladığımız fuara eski katılımcı firmalar da tekrar dönecek ve daha büyük cirolara ulaşacağız. Beklentilerimizin çok üzerinde gerçekleşmiş bir fuar olması hasebiyle geleceğe daha güvenle bakıyoruz. Fuarı gezdiğimizde gördüğümüz en güzel unsur, katılımcıların gözlerindeki mutluluk ve memnuniyettir. Gelecek yıl düzenlenecek olan fuara daha güçlü hazırlanacağız."

Etiketler:


EN ÇOK OKUNANLAR

    Sayfa Başı