Bu sıralar Instagram’da en çok kimlerin yerinde olmak istiyoruz?

Instagram kimleri kimleri ağırladı bugüne kadar… Gurmeciler, şezlongcular, takıp takıştırmacılar ve daha niceleri… Peki, ‘yeni cool’ ne? Cool’un anlamı değişti mi? Bu sıralar en çok kimleri kıskanıyor, en çok kimlerin hikâyelerine özeniyoruz?

Yolda olmanın tadını çıkaranların


‘Road trip’… Yolculukların en güzeli… Tüm kontrol sende… Nereye gideceğinden, nerede duracağından, nasıl ilerleyeceğinden, kimlerle neleri paylaşacağından tamamen sen sorumlusun. Ve daha da çok o anın getirdikleri. E seyahat de böyle bir şey değil mi zaten?  

Kimsenin bilmediği tatların peşine düşenlerin


Bolu Abant yolu arasında ülkenin en iyi kuru fasulyesi yapan küçük yol kenarı lokantasını, Hamsiköy’de Hamsiköy sütlacını tatmadan ölmeyenleri ve hatta şehrin göbeğinde bir sokak ötendeki köftecinin sırrını bilenleri… Hikayesi olan yemekleri bulanları da çok kıskanıyoruz. 

Dibindeki cenneti ortaya çıkaranların


Çok da uzağa gitmeye gerek yok bazen; biliyorsunuz hepiniz. “Aaa burası İstanbul’da mı!?” dedirten herkesi baya kıskanıyoruz. Bir an önce oraya gitmenin bir yolunu bulmaya çalışıyoruz, hemen hafta sonu programlarını ona göre şekillendiriyoruz. 

İddiasızın iddiasını keşfedenlerin


Devir böyle… İddiasızın iddialı olduğu, ‘cool’un eski anlamını tamamen yitirdiği ve ‘uncool’ olduğu bir dönemden geçiyoruz. Onu bulmak, çıkarmak, o göze sahip olmak da başka bir yetenek işte!

Kendinden, zevklerinden, karakterinden emin olanların


En zorudur o kareler arasında bir tutarlılık yaratmak… “Bu tam onluk!” dedirtmek, dedirtebilmek… Attığın her fotoğraf, kullandığın her filtre, koyduğun her hashtag aslında senin karakterine dair ipuçları. 

Herkesin baktığına başka bir yerden bakabilenlerin


İstanbul, İzmir, Ege kıyıları, Kapadokya… Buralardan herkesin paylaştığı kareler aşağı yukarı aynıdır. Peki, herkesin paylaştığına başka bir yerden bakabilmek mümkün mü? İcat çıkarmak, en bildiğimizi sandığımız figürden orijinal bir hikâye çıkarmak? Yapan yapıyor; en çok da onlara özeniyoruz. 

Oynat

Öyle ya da böyle; öğle arasında, yatmadan önce Instagram’ı açtığımızda en çok yolda hikaye toplayanlara özeniyoruz… Peki, senin yol hikayen ne? Diğer lastik markalarından ortalama 8 bin kilometre daha fazla yol yapan MICHELIN, yol hikayelerini paylaşmak ve dünyanın dört bir yanında yol hikayelerini buluşturmak için bir platform kurdu. Şimdi hemen sen de buraya tıklayarak, MICHELIN ile #YolHikayeleri’ni paylaşıp dünyaya ilham verebilirsin.

Bu haberi okuyanlar bunları da okudu