Tasarımda en umulmadık hatalar

Basit bir hata,logoyu bambaşka şekile sokabilir

Haberin Devamı




EN KÖTÜ LOGOLAR


Pazarlama iletişim açısından en önemli unsurların başında markanın logosu gelir. İyi tasarlanmış bir logo sadece markanın tanınmasını sağlamaz aynı zamanda kim ve ne olduğunu da söyler. Başarılı logo tasarımında ilk kural elbette dikkat çekici olmasıdır. Tüketiciyi ilk anda etkilemeli ve ilgisini yakalamalıdır. Tabi bu arada dikkat çekici bir logo yapmayaya çalışırken, tasarımcının kendisinin de çok dikkatli olması gerekir. Aksi takdirde hiç umulmadık bir mesaj veren veya beklemedik bir görsel içeren tasarım yapabilir.


A-STYLE


İtalya’da 1989 yılından bu yana piyasada olan giyim markası A-Style logosunda seks yapan iki kişi görmek de mümkün. 

Tasarımda en umulmadık hatalar

Haberin Devamı


ARLINGTON PEDIATRIC CENTER


Arlington çocuk kliniğinin logosundaki çocuk ve yetişkin figürlerinin yerleşimi çok talihsiz olmuş.

Tasarımda en umulmadık hatalar
 


BAŞPİSKOPOSLUK GENÇLİK KOMİSYONU


Katolik kilisesi başpiskoposluğunun Gençlik Komisyonu için tasarlanan 1973 tarihli bu logo, Los Angeles Sanat Yönetmenleri Kulübü tarafından düzenlenen yarışmada ödül de kazanmış.

Tasarımda en umulmadık hatalar 


CLINICA DENTAL

Bir dişçi kliniğinin logosunda hasta ve hekim yerleşimi daha dikkatli olabilirdi.

 Tasarımda en umulmadık hatalar


COMPUTER DOCTORS


Bilgisayar Doktorları şirketinin logosunda gizli penis görselinin işi ne!

Tasarımda en umulmadık hatalar 


KUDAWARA PHARMACY


Kudawara Eczanesi logosu, seks yapan iki kişi izlenimi veriyor.

Tasarımda en umulmadık hatalar 


MONT-SAT


Çanak antenin neden bu kadar mutlu olduğunu tahmin etmek zor olmasa gerek.

 Tasarımda en umulmadık hatalar

Haberin Devamı


COCA-COLA LOGOSUNDAKİ GİZLİ BAYRAK


 
* Filmi izlemek için görsele tıklayın.

Danimarkalıların havalimanında yolcularını karşılarken ülkelerinin bayrağını sallama adetini kullanan reklam ajansı McCann Kopenhag, Coca-Cola için ilginç bir işe imza atmış.  Meşrubat devinin logosu içinde küçük bir detayın Danimarka logosuna benzediğini keşfeden ajans, havalimanında yerleştirdiği Coca-Cola otomatından bedava bayrak dağıtmış. Uygulamanın nasıl işlediğini görmek için görsele tıklayarak videosunu izlemeniz yeterli.


ÇİZGİ ÇİZENE KARŞI


 

* Filmi izlemek için görsele tıklayın.

Çizgi karakterin kendini çizene karşı savaşması ilk kez yapılan bir uygulama değil. Tasarımcı Jonny Lawrence tarafından gerçekleştirilen “Animator vs Animation” bu çalışma türünün iyi örneklerinden bir tanesi. Görsele tıklayarak izleyebileceğiniz eğlenceli animasyonun esin kaynağı “Street Fighter” olmuş.

Haberin Devamı


MOTOSİKLET TUTKUNLARINA ÖZEL






* Filmi izlemek için görsele tıklayın.

Reklam ajansı DDB Paris tarafından Honda için hazırlanan film, her yıl Fransa’nın kuzeyinde düzenlenen, Enduropale at Le Touquet isimli dünyanın en büyük motosiklet spor yarışını işliyor. Sürücülerin yarışmaya hazırlık görüntüleriyle başlayan filmde motosiklet tutkusunda korkuya yer olmadığı anlatılıyor. film, “Korkularınızı geride bırakın” sloganı ile bitiyor.

 

 

Yazarın son yazıları

#8 Mayıs 2013 Coca-cola “Muhammed”i kampanya dışı tuttu
#5 Mayıs 2013Markaların isimleri nereden geliyor?
#1  Mayıs 2013 En radikal logo değişimleri
#28 Nisan 2013 Kadınlara özel tasarlanmış en saçma ürünler
#24 Nisan 2013 Bizi beğenirseniz,hiçbir çocuğu aşılamayacağız
#21 Nisan 2013 Kadınlar sandıklarından daha güzeller

Haberin Devamı



YAZARIN TÜM YAZILARI İÇİN >>

 

Yazarın Tüm Yazıları