‘Paracık’ başarısı

Hürriyet Haber
25.10.2015 - 21:48 | Son Güncelleme:

Boyner Group tarafından geliştirilen ‘Hopi’ akıllı telefon uygulaması 6 ayda 2.5 milyon üyeye ulaştı. Boyner Grup CEO’su ve Yönetim Kurulu Başkanı Cem Boyner, “Hopi kampanyaları sayesinde yüzde 20 trafik artışı, yüzde 50 ciro artışı elde eden üye markalarımız oldu. Hopi ile yapılan işlem hacmi de 700 Milyon TL’ye ulaştı” dedi.

OYUNCU Tolga Çevik’in hazırladığı ve oynadığı reklamlarla öne çıkan Boyner Grup’un akıllı telefon uygulaması Hopi, 6 ayda 2.5 milyon üyeye ulaştı. Hopi ile önemli bir başarıya ulaştıklarının altını çizen Boyner Grup CEO’su ve Yönetim Kurulu Başkanı Cem Boyner, “Hopi, üyelerine bugüne kadar 30 milyon Paracık kazandırdık. Uygulamayı indirenler yaptıkları alışverişlerde bu rakamı katlayarak 50 milyon Paracık olarak harcadı” dedi. Hopi’nin perakende sektörünün dinamiklerini değiştirme, müşteriler ve markalar için değer yaratma misyonuyla yola çıktığını vurgulayan Cem Boyner, şöyle konuştu: “Hopi, genel kampanya ve indirimler yerine, müşterilere yaşam tarzları, beğenileri ve alışveriş alışkanlıkları doğrultusunda kişiselleştirilmiş teklifler ve kampanyalar sunuyor. Hopi’liler kendi ihtiyaçlarına ve alışveriş alışkanlıklarına uygun kampanyalardan yararlanarak alım güçlerini artırırken üye markalar da doğru müşteriye, doğru zamanda, doğru kampanyayı sunarak trafik, satış, ciro ve yeni müşteri kazanımını artırıyor. Müşteriyle marka arasında ‘kazan-kazan’ ilişkisi kuran Hopi hızla sevildi ve benimsendi. Hopi’lilerin yarısından fazlası Hopi’yi alışverişinin ayrılmaz bir parçası görüp aktif şekilde kullanıyor. Hopi kampanyaları sayesinde yüzde 20 trafik artışı, yüzde 50 ciro artışı elde eden üye markalarımız oldu. Hopi ile yapılan işlem hacmi de 700 Milyon TL’ye ulaştı.”

MOBİL ÖDEME SİSTEMİ

Cem Boyner, eklenecek yeni özellikler arasında en önemlilerinden birinin mobil ödeme olduğunu belirterek, “Hopi ile en iyi ürüne en iyi kampanya ile ulaşan müşterilerimiz ödemeyi de cüzdanına ihtiyaç duymadan Hopi’siyle tamamlayabilecek. Mobil ödeme fonksiyonunun Hopi’ye eklenmesiyle birlikte Hopi’nin ölçeklenmesi daha da hızlanacak” diye konuştu. Nisan 2015’te lanse edilen Hopi’nin 2015 yılsonunda 4 milyon, birinci yılının sonunda 5 milyon üyeye ulaşması hedefleniyor. Hopi ekosisteminde 35 civarında üye marka bulunuyor. Hopi üye marka sayısının 2015 yılsonunda 55’e, birinci yılın sonunda 100’lü sayılara yükselmesi planlanıyor.

Çevik’le yola devam

KOMEDYEN Tolga Çevik’in rol alacağı yeni reklam filmlerinin de hazırlandığını belirten Cem Boyner, “Hopi’nin bugün yakaladığı başarıda Tolga’nın da önemli payı var. Markamızı sevdiren elçimiz oldu” dedi.

Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı