Palio'ya GAP'ta 50 milyarlık test

Hürriyet Haber
23.09.1998 - 00:00 | Son Güncelleme:

Fiat Tofaş'ın yeni modelleri Siena ve Palio Weekend, dün Şanlıurfa'da gerçekeleşen deneme sürüşüyle Türk tüketicisinin beğenisine sunuldu. Palio Weekend ve Siena modellerinin deneme sürüşü, Şanlıurfa'nın sembolü olarak kabul edilen Balıklıgöl'den başlayarak, Atatürk Barajı'na kadar olan güzergahta gerçekleşti. Palio Weekend ve Siena'lar ayrıca Türkiye'nin en büyük barajı olan Atatürk Barajı üzerinde de bir gezinti yaptı. Şehrin 7 ayrı noktasında da Palio Weekend ve Siena modellerinin sergilendiği standlar yer aldı. Fiat Tofaş Şanlıurfa'daki tanıtım için yaklaşık 50 milyar lira harcadı.

Türkiye'de satışa sunulan Siena ve Palio Weekend fiyatlarıyla da pazara iddialı giriyor. Siena 1.4'ün anahtar teslim fiyatı 3 milyar 202 milyon, Siena 1.6'nın fiyatı ise 3 milyar 761 milyon. Palio Weekend 1.4'ün tüm vergiler dahil satış fiyatı 3 milyar 282 milyon lirayken, Palio Weekend 1.6 modelinin fiyatı da 3 milyar 842 milyon lira olarak belirlendi. Fiat Tofaş yıl sonuna kadar yeni modellerinin satışında 24 bin adede ulaşmayı hedefliyor.

Tofaş Oto Ticaret Murahhas Azası ve Genel Müdürü Carlo Dappiaggi, Palio'nun rekabet gücünün yüksek olduğunu belirterek, bu modellerin bir çok özelliğinin müşteri taleplerine uygun olduğunu belirtti. ‘‘Liderliği yakında tekrar ele geçireceğiz’’ diyen Dappiaggi, Türk otomobil pazarında bundan sonra yüksek pazar paylarının da mümkün olamayacağını söyledi.

Türkiye’ye inanıyor

Fiat Auto S.p.A Uluslararası Geliştirme Başkan Yardımcısı Pietro Sighicelli, Bursa'nın Palio projesinde dünyanın iki üretim merkezinden biri olduğunu söyledi. Sighicelli, şöyle devam etti: ‘‘Bursa'ya önemli bir görev verildi. Bursa'nın görevi Türkiye sınırlarını aşıyor. Fiat bu ülkenin gelişmesine inanıyor ve güveniyor. Bursa'nın büyük bir rekabet gücü var. Bursa rekabet gücü ve kalite açısından İtalya'daki fabrikalarımızdan farklı değil.’’






Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı