Ege Haberleri

    Özsüt’ün hedefi 100 milyon ciro

    Hürriyet Haber
    23.02.2011 - 00:00 | Son Güncelleme:

    Kemeraltı’nda 73 yıl önce muhallebici olarak gıda sektörüne adım atan Özsüt, tatlıcı olmanın ötesine geçti. 3 yıllık stratejik planını çizen şirket, 3 kat büyümeyi hedefliyor.

    İZMİR Kemeraltı’nda Özsüt Muhallebicisi olarak 1938 yılında gıda sektörüne giren Özsüt, son yıllarda yaptığı radikal değişikliklerle ürün portföyünü genişletti, ülke çapına yayıldı. Bünyesine kattığı her ürün kategorisinde yakaladığı başarı ile sektörde adından söz ettiren Özsüt, 2010 başından beri uygulamada olan 3 yıllık stratejik planla 3 yıl içinde 3 kat büyüyerek 100 milyon TL ciroya ulaşmayı hedefliyor.

    2009 yılında yaklaşık 28 milyon lira olan cirolarını geçen yıl yüzde 28 artışla 36 milyon liraya çıkardıklarını belirten Genel Müdür Yıldırım Çullu, sözkonusu sürede tatlı satışında yüzde 29, çikolatada yüzde 97,7’lik artış yaşandığını kaydetti. Kahvede artış ise yüzde 78,9 oldu.

    Atölye artacak

    2009 yılından beri yemekli konsepti “Atölye” ile salatadan pizzaya, kırmızı-beyaz et spesiyallerinden kreplere kadar geniş bir mönü ile ünlü yerel mutfak lezzetlerini bir arada sunan Özsüt’ün İstanbul Caddebostan, Feneryolu, İzmir Ege Park, Çiğli Kipa ve Kemalpaşa’da hizmet veren ‘Atölye’lerinin sayısının 10’a çıkması hedefleniyor. Çullu, bu yıl 3 yeni Atölye ve 10 Özsüt mağazası açmayı planladıklarını söyledi. Özsüt’ün yeni konseptinin fırın olduğunu belirten Genel Müdür Çullu, yaklaşık 12 farklı ekmek çeşidinin yer aldığı Özsüt Fırın’ın geniş mönüye sahip olduğunu vurguladı.

    Türkiye’nin pastacısı

    2010 yılında yeni marka konumlandırması ile Özsüt ‘Türkiye’nin pastacısı’ olarak belirlendi. Yılda iki kez mönü hazırlayan Özsüt, bir modacı gibi mevsimlere göre ‘pasta kreasyon’u belirliyor. Ar-Ge ekibi yıl boyunca yeni ürünler geliştiriyor ve dünyadaki trendler konusunda çalışmalar yapıyor. Dünyaca ünlü pasta ustalardan danışmanlık alan Ar-Ge ekibi, bu yıl Chiristope Niel ve French Pastry School Chicago’dan Marc Seaman ile
    çalışmalar yapacak.

    Mutluluğun resmi

    Özsüt, markasının ‘sevgi ve mutluluk’ kavramlarını temel alan ‘Okan Bayülgen’in Objektifinden ÖZSÜT’ isimli sosyal sorumluluk projesine imza attı. Proje çerçevesinde ünlü şovmen Bayülgen, Özsüt ürünlerini tadanların yüzlerinde oluşan ‘o an’ı fotoğrafladı. Fotoğrafların kullanılacağı teşekkür kartı ve bloknotlar Özsüt şubelerinde satışa sunulacak. Elde edilen gelir Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı’na bağışlanacak.

    Etiketler:
    

      EN ÇOK OKUNAN HABERLER

        Sayfa Başı