Otobüsle seyahatte 3G devri

Güncelleme Tarihi:

Otobüsle seyahatte 3G devri
Oluşturulma Tarihi: Aralık 27, 2009 12:11

Türkiye'nin beş bölgesinde yılda yaklaşık 1 milyon yolcu taşıyan Kütahyalılar firmasının, otobüslerinde vermeye başladığı koltuk arkası LCD ekran ve 3G hizmetleri tanıtıldı.

Kütahyalılar firmasının danışmanlığını yürüten Mehmet Eşsiz, Zafer Meydanı'ndaki otobüste düzenlenen tanıtım etkinliğinde yaptığı konuşmada, şirketin, kurulduğu 1984 yılından bu yana yolculara en kaliteli hizmeti sunmak için birçok yenilik gerçekleştirdiğini bildirdi.

Şirketin son 3 yıldır yaptığı Ar-Ge ve eğitim çalışmaları, teknoloji yatırımları ve uluslararası düzeyde belgelendirdiği kalite anlayışıyla önemli bir düzeye geldiğini belirten Eşsiz, yılda 1 milyon yolcuya hizmet veren Kütahyalıların 2010'daki hedefinin 1.2 milyon yolcuya ulaşmak olduğunu söyledi.

“Sizlerle daha güzele” sloganıyla sektöründeki yeni gelişmeleri yakından takip eden firmanın son 3 yılda önemli yatırımlar yaptığına işaret eden Eşsiz, şöyle dedi:
“Kurulduğu günden bugüne son model araçlarla hizmet veren Kütahyalıların filosu, bölgesindeki en genç filodur. Bu yıl tüm filo, Mercedes Travego marka son model araçlarla yenilenmiştir. Kurumsallaşma çalışmalarında önemli bir yol kat eden Kütahyalılar, 2008'de bölgesinde ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi alan ilk ve tek firma olmuştur. 2007'de 3 yıllık stratejik planını hazırlamış ve hedeflerini yüzde 100 oranında başarmıştır. Değişim ve gelişmeleri yakından izlemek ve sektörün ihtiyaç duyduğu teknolojileri yolcularına sunmak amacıyla 2007'de kurulan Ar-Ge departmanı etkin bir biçimde çalışmış ve hizmet kalitesinin artmasına katkı sağlamıştır.”

KÜTAHYALILAR OTOBÜSÇÜLÜK EĞİTİM AKADEMİSİ

Eşsiz, 3 yıl önce kurulan Kütahyalılar Otobüsçülük Eğitim Akademisinde şimdiye kadar 200 çalışana yılda 45'er saat eğitim verildiğini anlattı.

Kütahyalılar Otobüsçülük Eğitim Akademisinde sektörle ilgili birçok dersin yanında kişisel gelişime de önem verildiğini ve yılın 8 ayında sürekli eğitim ortamı oluşturulduğunu dile getiren Eşsiz, halkla ilişkiler departmanı ve ücretsiz müşteri destek hattıyla yolcuların deneyimli uzmanlara kolay erişiminin sağlandığını kaydetti.

Eşsiz, Türkiye'de cep telefonları aracılığıyla 3G uygulamasının başlamasıyla otobüs filosunda ücretsiz 3G hizmeti sağlandığını ifade ederek, şöyle konuştu:
“Kütahyalılar Ar-Ge departmanı son olarak her koltukta kişiye özel ekran çalışması yaparak, VIP özelliklere sahip LCD ekranların hizmete sunulmasını sağlamıştır. Yaklaşık değeri araç başına 45 bin lira olun bu ekranların tüm filoya maliyeti yaklaşık 1.5 milyon liradır. Kütahyalılar filosunda belirli araçlara veya belirli güzergahlara özel olarak bu ekranlar uygulanmamış, filonun tamamında yatırım yapılarak tüm yolcular için bu ayrıcalıklı hizmet standart olarak sunulmuştur. Her koltukta bulunan bu ekranlar benzerleriyle kıyaslanmayacak derecede farklılıklar içermektedir. Tamamen kişiye özel olarak tasarlanan ekranlar bilgisayar temelli olup, dokunmatik olarak çalışabilmektedir. Her koltukta kişiye özel televizyon, video, müzik ve oyun hizmetleri yolcuların kullanımına sunulmuştur.”
Eşsiz, Kütahyalılara ait otobüslerin Türkiye'nin beş bölgesinde yılda toplam 35 bin sefer yaptığını sözlerine ekledi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!