Online Şikâyet Sistemi devreye giriyor

Hürriyet Haber
30.01.2012 - 00:00 | Son Güncelleme:

ULAŞTIRMA, Denizcilik ve  Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, işletmeciler tarafından sunulan sabit ve mobil  telefon ile internet hizmetlerine ilişkin tüketici şikayetlerinin online sistemle çözüleceğini bildirdi. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun (BTK), vatandaşların sabit ve  mobil telefon ile internet hizmetlerine ilişkin şikayet başvurularını daha etkili bir şekilde takip edebilmeleri ve kısa sürede  sonuçlandırılması amacıyla uygulamaya koyacağı internet üzerinden online  şikayet uygulamasını bugün başlatıyor. Yıldırım, Online Şikayet Bildirim Sistemi ile başvuruların, 1 iş günü içinde ilgili işletmeciye iletilmesinin ve  başvuruların kısa sürede sonuçlandırılmasının sağlanacağını belirtti.
Etiketler:


EN ÇOK OKUNANLAR

    Sayfa Başı