Öğrenmeyi kolaylaştıran yazılım geliştirdiler

Güncelleme Tarihi:

Öğrenmeyi kolaylaştıran yazılım geliştirdiler
Oluşturulma Tarihi: Kasım 30, 2017 10:30

Öğrenmeyi kolaylaştıran yazılım geliştirdiler

Haberin Devamı

GEBZE(Kocaeli), (DHA) - GEBZE Teknik Üniversitesi öğrencileri öğrenmeyi kolaylaştıran yazılım tasarlayarak katıldıkları yarışmada ikincilik ödülü aldı.

ING Bankası desteği ile Ankara'da düzenlenen 'ING Hackathon 2017' yarışmasına Gebze Teknik Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği 3. sınıf öğrencileri Mehmet Önder, Şahin Eğilmez ve GTÜ mezunu Eyyüp Aydın 'Delta' grubu olarak katıldı. GTÜ Bilgisayar Mühendisliği öğrencileri 24 saatlik süre içinde eğitimde öğrencilerin öğrenmesini kolaylaştıran artırılmış gerçeklik tabanlı oyun geliştirerek yarışma genelinde ikincilik ödülüne layık görüldü. Yarışmaya farklı üniversitelerden yaklaşık 28 grup ve toplam 150 kişi katıldı. Yarışmada tıp alanı, özel sektör, e-ticaret, bankacılık, sosyal sorumluluk, istatistik gibi farklı alanlardan projeler yer alıp, her grup 24 saat içerisinde geliştirdiği yazılım projesini sundu.

Yarışma ile ilgili açıklama yapan GTÜ öğrencisi Mehmet Önder, "Yarışmaya biz eğitim alanında gördüğümüz teknolojik eksikliğin azalmasını ve eğitimde teknolojiyi daha etkin kullanarak öğrencilerin öğrenimini kolaylaştıracak bir oyun ile katılmayı düşündük. Yazılım arttırılmış gerçeklik tabanlı olup telefonla oynanabilir bir oyun sunuyor. Oyunun en önemli özellikleri, öğrencilere takım çalışmasını öğretip, pratik zekalarını ve bedenlerini kullanarak oyunda öğretilmek istenen içeriği daha kolay şekilde akılda kalmasını sağlamak ve oyun içeriğinin matematik, Türkçe, sosyal bilgiler gibi derslerin içeriği ile genişletilebilir olmasıdır" dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!