NİĞDE HABERLERİ MERKEZ HABERLERİ

Niğde Belediyesi’nde canlı destek dönemi

DHA
08.06.2018 - 13:45Son Güncelleme :
DHA

Ali KADI/NİĞDE,(DHA)-NİĞDE Belediyesi, vatandaşlardan gelen talep ve öneriler ile tespit edilen sorunları artık Canlı Destek uygulaması ile birebir, daha hızlı ve pratik olarak yanıtlayacak. Vatandaşların bilgi alabilmesi, talep ve sorunlarının çözüme kavuşturulması için Whatsapp hattından hizmet veren Niğde Belediyesi, son olarak WEB sitesi üzerinden canlı destek bağlantısını da ekledi.
Vatandaşlarla iletişim kanalları arasına Whatsapp uygulamasını katan Niğde Belediyesi WEB sitesi üzerinden Canlı Destek Hattını hizmete açtı.  Belediyenin WEB sitesinin ana sayfasında ekrana gelen pencereyle vatandaşlar görevli personelden anında bilgi ve yardım alabiliyor.
Belediye'nin herkes için daha ulaşılabilir olması amacıyla çalıştıklarını belirten Niğde Belediye Başkanı Rifat Özkan; “Teknoloji hem bizim vatandaşlarımıza hem de vatandaşlarımızın Niğde Belediyesi'ne en kısa yoldan ulaşmasını sağlıyor. Vatandaşlarımıza daha hızlı ve etkin hizmet sunmak için kullanıma açtığımız Canlı Destek Uygulaması sayesinde, hem yurttaşlarımızla daha kolay iletişim kuracağız hem de talep ve önerileri en kolay yoldan çözüme kavuşturacağız” dedi.

FOTOĞRAFLI

Etiketler:

Yasal Bilgilendirme

Hurriyet.com.tr’nin Merkez haberleri bölümünde, DHA’nın abonelerine gönderdiği Merkez haberleri otomatik olarak derlenmektedir. hurriyet.com.tr editörleri otomatik akış içinde Niğde Belediyesi’nde canlı destek dönemi haberine editoryal müdahalede bulunmamıştır. Haber içeriklerinden hukuken ilgili ajanslar sorumludur.

Sayfa Başı