Niğde Belediyesi’nde canlı destek dönemi

Güncelleme Tarihi:

Niğde Belediyesi’nde canlı destek dönemi
Oluşturulma Tarihi: Haziran 08, 2018 13:45

Niğde Belediyesi’nde canlı destek dönemi

Haberin Devamı

Ali KADI/NİĞDE,(DHA)-NİĞDE Belediyesi, vatandaşlardan gelen talep ve öneriler ile tespit edilen sorunları artık Canlı Destek uygulaması ile birebir, daha hızlı ve pratik olarak yanıtlayacak. Vatandaşların bilgi alabilmesi, talep ve sorunlarının çözüme kavuşturulması için Whatsapp hattından hizmet veren Niğde Belediyesi, son olarak WEB sitesi üzerinden canlı destek bağlantısını da ekledi.
Vatandaşlarla iletişim kanalları arasına Whatsapp uygulamasını katan Niğde Belediyesi WEB sitesi üzerinden Canlı Destek Hattını hizmete açtı.  Belediyenin WEB sitesinin ana sayfasında ekrana gelen pencereyle vatandaşlar görevli personelden anında bilgi ve yardım alabiliyor.
Belediye'nin herkes için daha ulaşılabilir olması amacıyla çalıştıklarını belirten Niğde Belediye Başkanı Rifat Özkan; “Teknoloji hem bizim vatandaşlarımıza hem de vatandaşlarımızın Niğde Belediyesi'ne en kısa yoldan ulaşmasını sağlıyor. Vatandaşlarımıza daha hızlı ve etkin hizmet sunmak için kullanıma açtığımız Canlı Destek Uygulaması sayesinde, hem yurttaşlarımızla daha kolay iletişim kuracağız hem de talep ve önerileri en kolay yoldan çözüme kavuşturacağız” dedi.

FOTOĞRAFLI

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!