New York'u kaybetti ama iki ödül birden kazandı

Emre ÖZPEYNİRCİ
09.05.2011 - 15:49 | Son Güncelleme:

NEW York’ta düzenlenen ‘Geleceğin Taksisi’ ihalesine katılarak ilk 3 finalist arasına kalan ancak ihaleden elenen Karsan’a taksi ihalesi sürecinde uyguladığı iletişim stratejisiyle uluslararası iki ödül geldi.

Karsan’ın, 2008 yılından itibaren iletişim ajansı olan Legal PR, New York Taksi ihalesi ile ilgili yürüttüğü iletişim çalışmaları sayesinde, Association of Marketing and Communication Professionals (Pazarlama ve İletişim Profesyonelleri Derneği) tarafından düzenlenen, yılın en yaratıcı iletişim çalışmalarının seçildi?i ‘Hermes Creative Awards 2011’de iki ayrı kategoride birincilik ödülüne layık görüldü.

“Newspaper Placement” ve “Media Response” kategorilerinde Hermes Gold Award’u almaya hak kazanan Legal PR’ın Takım Lideri Emre Akın Sait, “Otomotivde bir Türk markası yaratmak hayali temeline dayanan Karsan’ın New York Taksi ihalesi çalışmaları bizlere bir kez daha gösterdi ki; hayal kurmak, çok çalışmak ve istemek doğru yönetildiği zaman konu ne olursa olsun başarıyı kaçınılmaz kılıyor" dedi.

New York Taksi ihale süreci iletişim çalışmaları kapsamında Karsan’la ilgili ulusal basında 500’den fazla, uluslarası basında ise yazılı ve görsel olmak üzere 600’den fazla haber yer aldı.

Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı