Güncelleme Tarihi:
Sinan KORKMAZER/NEVŞEHİR,(DHA)-AĞUSTOS 2010 tarihinde hizmete kazandırılan Nevşehir Belediyesi Alo 153 Çağrı Merkezi ile vatandaşlar her türlü istek ve şikayetler ile önerilerini aktarabilme imkanı buluyor.
Belediye Hizmet Binası’nda 5 kişilik profesyonel bir ekip ile 08.00-24.00 saatleri arasında aralıksız hizmet veren Alo 153 Çağrı Merkezi’ni arayan vatandaşların öncelikli olarak yaşadıkları sorunlar, olumsuzluklar ile belediyenin hizmet birimlerine yönelik istek ve şikayetleri ve önerileri bilgisayar ortamında kayıt altına alınıyor.
153 Çağrı merkezine vatandaşlar tarafından iletilen istekler ve şikayetler, oluşturulan ağ sayesinde anında ilgili birim yetkilisine ulaştırılıyor. Vatandaşlardan gelen şikayet ve isteğin çözümü sağladıktan sonra, Alo 153 Çağrı Merkezi çalışanlarınca, şikayet ve isteklerini dile getiren kişiler tekrar aranmak suretiyle bilgi aktarımında bulunuluyor
FOTOLU