Nevşehir belediyesi alo 153 çağrı merkezi, yoğun ilgi görüyor

Güncelleme Tarihi:

Nevşehir belediyesi alo 153 çağrı merkezi, yoğun ilgi görüyor
Oluşturulma Tarihi: Ocak 30, 2017 09:08

Nevşehir belediyesi alo 153 çağrı merkezi, yoğun ilgi görüyor

Haberin Devamı

Sinan KORKMAZER/NEVŞEHİR,(DHA)-AĞUSTOS 2010 tarihinde hizmete kazandırılan Nevşehir Belediyesi Alo 153 Çağrı Merkezi ile vatandaşlar her türlü istek ve şikayetler ile önerilerini  aktarabilme imkanı buluyor.
 Belediye Hizmet Binası’nda 5 kişilik profesyonel bir ekip ile 08.00-24.00 saatleri arasında aralıksız hizmet veren Alo 153 Çağrı Merkezi’ni arayan vatandaşların öncelikli olarak yaşadıkları sorunlar, olumsuzluklar ile belediyenin hizmet birimlerine yönelik  istek ve şikayetleri ve  önerileri bilgisayar ortamında kayıt altına alınıyor.

153 Çağrı merkezine vatandaşlar tarafından iletilen istekler ve şikayetler,  oluşturulan ağ sayesinde anında ilgili birim yetkilisine ulaştırılıyor. Vatandaşlardan gelen şikayet ve isteğin  çözümü  sağladıktan sonra, Alo 153 Çağrı Merkezi çalışanlarınca, şikayet ve isteklerini dile getiren kişiler tekrar aranmak suretiyle bilgi aktarımında bulunuluyor

FOTOLU

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!