Nestle Türkiye'de suya da girecek

Hürriyet Haber
19.09.2000 - 00:00 | Son Güncelleme:

Nestle geleneksel Napoliten çikolatası üç değişik ambalajı ve yedi farklı lezzetiyle tüketicilerin beğenisine sunuldu. Nestle Çikolata ve Şekerleme Ürünleri Grup Müdürü Müge Ceyhan Benhason, Türkiye'deki su pazarıyla da ilgilendiklerini kaydetti.

Napoliten çikolata, 32 gramlık paketin yanı sıra 240 gramlık hediyelik poşette nestle classic sütlü ve bitter çeşidiyle, 300 gramlık hediyelik pakette Fındıklı, Damaklı, kahve lezzetli Truffle Kahveli, çikolata ve vanilyanın bileşimi Truffle Vanilinli, fındıklı kakao krema dolgulu Pralin çeşidiyle satışa çıkarıldı.

Nestle Ticaret Müdürü Ian Bailey, tanıtım toplantısında yaptığı konuşmada, Napoliten çikolatası ürününün, bir dizi yeni ürünün ilki olduğunu söyledi.

Ekonomide yaşanan zorluklara rağmen geçen yıla göre satışlarını yüzde 20'nin üzerinde artırdıklarını bildiren Bailey, Türkiye'de pazarın hızla büyüdüğünü ve Nestle'nin de özellikle çikolata ve şekerlemede pazar payını artırmak istediğini belirtti. Ceyhan Benhason da konuşmasında, çikolata tablet pazarından yüzde 20, krema pazarından yüzde 10, şekerleme pazarından da yüzde 6 civarında pay aldıklarını kaydetti. Behnason, şunları söyledi:

‘‘Türkiye'de toplam pazar yüzde 10 civarında büyüyor. Biz de, yeni ürünlerle pazarda daha hızlı büyümek ve payımızı artırmak istiyoruz. Özellikle, gıda pazarının en büyük bölümünü oluşturan çikolata ve şekerlemede payımızı ilerletmek istiyoruz. Amacımız, önümüzdeki üç yıliçerisinde Türkiye'nin en büyük gıda şirketi olmak.’’

Benhason, Napoliten çikolatayı tanıtmak amacıyla, 75 kişilik Napoli Team tattırma ekiplerinin oluşturulduğunu, bunların öncelikle İstanbul, Ankara, İzmir ve Adana'da görev yapacaklarını açıkladı.

Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı